16 Ekim 2012 Salı

PİNK FİLE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Bu sene ki kışlık renk kombilerin de genellikle bordo-siyah gibi koyu renkler yer alsa da ...eminim halk arasında çingene pembe olarak adlandırılan koyu pembede fazlasıyla kullanılmaya başlanacak.Hafta sonu gittiğim yerlerde bir çok pembe konbinli hanımlar gördüm...Bu konuda size verebileceğim bir püf noktası da bu ton pembenin iddalı bir renk olduğunu düşünürsek...sadece tek bir parçada bu rengi kullanmak örneğin ; Simsiyah skinny bir jean giyip üzerine pembe bir kazak giymek gibi :) ve makyajı soft tonlarda tutmak...Artık parçaları birleştirme konusunda yaratıcılık size kalmış ...

Benim kullanabilceğim ve beğendiğim pembe parçalar belki size de ilham verir diye paylaşmak istedim haydii buyrun bakalım ;)




















(görseller:asos)

8 yorum:

  1. burdakı eteklı gorselı aldım desem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger dünyasında Aklın yolu bir valla yaaa :)))

      Sil
  2. çok iç açıcı olmus =)
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerden dolayı baktıkça bakası geliyor insanın resimlere :)

      Sil
  3. Hiç bir zaman kışın sadece koyu renk giyilir tanısını benimsememiş biri olarak pembe ayakkabı ve çantamı büyük zevkle kullanacağım bu sene:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz siyah delisiyim ama pembe ve siyahın uyumunada bayılırım :)

      Sil
  4. pembe semsiyeye bayıldım :)
    bu arada takibimdesin sen de edersen çok mutlu olurum :)
    sevgiler

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş geldin bloguma ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...