11 Ekim 2012 Perşembe

SEPHORA ALIŞVERİŞİNİN PERDE ARKASI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Hafta başında hazırladığım bir postta sephoradan hem kendi markasına ait olan hemde farklı markaların bir kaç ürününü almak istediğimi söylemiştim.Aslında acelesi yoktu alacaklarımın ama cevremde sephora olmamasından dolayı marmara forum avm ye gitmişken listemi elime alıyım bir dedim :)

Hemen alıp değilde hiç yoktan bir kaç kere kullanıp fikir sahibi olup sizi öyle bilgilendirmek istedim ki yorumlarım sizin için daha faydalı olsun diye.Zaten istediğim ürünler olduğu için eve gelir gelmez hepsini bir çırpıda denedim ,eksi ve artılarıyla yorumlarıma başlıyorum.



-Sephora ayak peelingi
-Sephora yüz diski
-Sephora açılı fırça
-Sephora ''always red''ruj
veee
-Urban Decay Naked2 far palet,
-

Yukarıda ve aşağıda gördüğünüz gibi sert uçlu fırçası olan bir ürün yani elinize alıp ovalamak yerine fırçayı rahatlıkla ayağınızda gezdiriyorsunuz.Uygulamayı yaptıktan sonra ılık suyla ayaklarınızı yıkamanız gerekiyor.Yanlış hatırlamıyorsam içerisinde nane özlü bir madde bulunduğundan ayaklarınız fazlasıyla ferahlıyor.Ürün gramaj olarak da fazlasıyla büyük 
Tavsiye ederim ..


 Ne zamandır hem gölgelendirme hemde allık için açılı bir fırça arıyordum ama bir türlü hem hesaplı hemde içime sinen bir fırça bulamamıştım.Sephora fırça hem renk hem model olarak çok hoşuma gitti.tek eksi özelliği yanınız da taşımak isterseniz küçük çantalara sığmaması olacaktır.Bu da göz ardı edilebilir.

Şu zamana kadar bir sürü kırmızı ve kırmızı tonlu ruj aldım ama hiç biri istediğim tonda ve yapıda çıkmadı.Ya çok yağlı yapıları vardı ya da fazlasıyla kuru ,ya da renklerinde ki alt tonlar hoşuma gitmedi ne yazık ki .

Bu ürünü şu an adını hatırlamadığım bir blogda gördüm,örnek uygulama resmide vardı .. resmi, ilk gördüğümde ''maşallah süren kişinin dudakları ne güzelmiş , renkte çok yakışmış , onda güzel durmuş ''dedim 

Gittim aldım o rujdan .....gerçekten mucizevi bir ruj. 
-Sürdükten kısa bir süre sonra donuyor mat görünümlü bir ruj ama kadife gibi pürüzsüz duruyor dudakta
-Tonu ve yapısı süper.
-Çıkmıyor evet bu konuda çok ciddiyim çıkmıyor :) Denedikten sonra siliyim dedim kremler,peçeteler fln 10 dak. uğraştım bu eksi yönlerinden biri:) 
-Kolay kolay çıkmadığı için sürerken fazlasıyla dikkat gerektiriyor.
-Yağlı değil ama dudağı kurutmuyor
-(eğer bana öyle gelmediyse)Sanki dudağı hafif şişirdiğini düşünüyorum .
-Rengi fazlasıyla albenili ve net olduğu için cilt makyajının minimum düzeyde tutulması öneriliyor. :) 

Yukarıda ki sünger görünümlü yeşil şey face disk yani ; yüz pedi,diski vb. tanımlarla adlandırılan bir ürün ...Özellikle yağlı ciltlere önerilen bu ürün kuru bir şekilde peelinglerle birlikte kullanılıyor.Çok fazla bastırmadan nazik bir şekilde uygulama yapılıyor.Ürünün yapısı göründüğü gibi sert değil o yüzden ciltte tahriş riskini azaltıyor.Piyasa da satılan buna benzeyen ürünlerin çoğu sünger olduğu için suyla veya herhangi bir ürünler kullanıldığı zaman kısa bir müddet sonra erime ve fazlasıyla aşınma yapıyor ama bu ürünle öyle bir problem olmaz tavsiye ederim :) 




İlk resimde ki Urbay Decay Naked2 far paletinin detaylı yazısı belki yarın belki yarından da yakın bir süre içeresinde sizlerle olacak beklemede kalın :) 



4 yorum:

  1. çok güzel hepsi bayıldım güle güle kullan.. fiyatları nedir acaba naked palet hariç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 39,49 olarak değişiyordu.. fırça 49du sanırım,ruj 30 küsür :S yüz discide 10 tl yi geçmiyordu ..ama fiyatlardan şu an tam emin değilim fatura yanımda olmadığı için net bişey söyleyemiyorum..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Yanlış hatırlamıyorsam adı ''always red'' diye geçiyordu ruju tarif ederseniz mutlaka tanıyacaklardır .
      Sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...