8 Ekim 2012 Pazartesi

SEPHORA SHOPPİNG LİST !

Herkese günaydınlar ve güzel haftalar

Eskiden makyaj malzemelerine,ilginç cilt bakım ürünlerine süse püse vb. pek meraklı bir insan değildim.Eskiden dediğime bakmayın  1 sene öncesinden bahsediyorum çünkü ne zaman blog dünyasını takibe başladım ve blog yazmaya karar verdim,nerede ne var öğrenmeye başladım ee haliyle zevklerim ve meraklarım da fazlasıyla değişti bir bayan olarak.

*Makyaj yapmanın koyu koyu pudralar sürüp badana görünümden ibaret olmadığını
*Doğal ten renginde süper makyaj teknikleri olduğunu
*Küçükken düğün derneklerde ''anne bende far sürmek istiyorum''dediğimde gözümüm üzerine kondurulan çingene pembesi toz yığınının yarattığı tramvayı bu yaşımda anca atlatmayı
*Her ünlü markanın cilt bakım ürünlerinin adı gibi kaliteli olmadığını
*Hiç bilmediğimiz markaların çoğu zaman hayat kurtarıcı olduğunu
*Herkesin cildine,yüzüne,gözüne uyan markanın illa kendimize de uygun olacağı konusunda ısrar etmemeyi ve bunun gibi bir çok ince detayı bloglardan ve deneme yanılma yöntemiyle bizzat yaşayarak öğrendim

vs. vs. vs ....

Şimdi bir kozmetik delisiyim aa dostlar :) 

Vee belki çoğunuzun bildiği fakat benim daha yeni keşfettiğim özellikle sephoranın kendi  ürünlerini içeren ve en kısa sürede alınmak üzere listeleştirilmiş ürünleri sizinle paylaşmak istedim...Seçtiğim ürünler hakkında pek kötü yorumlar okumadım çoğunluk memnun kalmış ama belki sizinde söyleyecek  bir kaç şeyiniz vardır ? Bakalım elidanın çeşmesine düşecek yeni ürünler nelermiş :) ?



Yukarıda ki far paleti bu hafta sephorada satışa çıktı almak hiç aklımda yoktu ama bu ürünle yapılan makyajları görünce almaya karar verdim tabi ellerinde kaldıysa :)


Yukarı da gördüğünüz chanel ruj geçtiğimiz senelerde çıkmış sanırım ama yine ben yeni gördüm :) Mat ve kadifemsi bir görünümü var.Ne renk alacağıma karar veremedim ama bordo tercih edebilirim.


Ve bir blogda gezerken uygulama resimlerini görüp işte kırmızı budur dediğim sephora likit ruj ...

Yukarıda ki sünger görünümlü disk yüze uygulanıyormuş.İstersek susuz şekilde ya da kullandığımız peelingle birlikte kullanılabilirmiş veee yağlı ciltler için çok idealmiş.


Vee son olarak ucu kendinden fırçalı ayak peelingi diyelim kendilerine :) Yorgun ayaklara uygulandığında ferahlık hissi vererek bakım yapan bu ürünü seveceğimi düşünüyorum ? 


evettt şimdilik listem bu kadar ...siz ne düşünüyorsunuz bu ürünler hakkında kullandıklarınız var mı ? Tavsiye edermisiniz ? 

See u ;)




2 yorum:

  1. sephora discin yağlı cilde özellikle uygun olduğunu bilmiyordum bak iyi oldu öğrendiğim alıp deneyebilirim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltleri arındırma konusunda daha etkili tavsiye ederim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...