12 Ekim 2012 Cuma

URBAN DECAY NAKED2 FAR PALETİ !

Herkese merhabalar
Bu ürünü son 1 haftadır bir çok blogda görmüş , duymuşsunuzdur mutlaka. ''yoo ben duymadım ya da hee evet duydum ama bir de sen anlat bakalım '' diyenler için hemen başlıyorum :)


12 adet rengi bünyesinde bulunduran bu paletin içinde bir adet lipstick ve tabi ki çift taraflı far fırçası da bulunuyor.Daha yeni türkiye sephora mağazalarına gelen ürün ne yazık ki tükenmek üzere ben aldığım zaman ellerinde ( marmara forum sephora ) 3 adet kalmıştı duyurulurrrrrrrr 

Normalde farla pek arası olamayan biri olmama rağmen bu paleti tercih etmemin nedeni;renklerin soft ve sade olması..yani öyle maviler,pembeler,çırtlak renkler yok ,:) 

Beyaz,krem,kahve,gri,somon tonlu renkleri ister tek başına ister gölgelendirerek birbirinle konbinlemek çok kolay bu palette.

Farların gün bozu kalıcılığını diğer bloglardan da okumuşsunuzdur ama yinede ben cildim yağlı olduğu için işi riske atmamak adına mac far bazı kullanıyorum. daha kalıcı oluyor,kesinlikle topaklanma yapmıyor.

Benim içinnn çokkkkk uzun bir süreee gidiceğine eminim ...tek eksisi büyük bir palet olduğu için günlük makyaj malzemelerinizi detaylı bir şekilde yanınızda taşıyorsanız makyaj çantanızı büyütmeniz gerekicek yok sa bu ürün pek yanımızda taşınıcak gibi değil :) 


Eğer bu tarz bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.:) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...