3 Ekim 2012 Çarşamba

VANİLYA CLUB EKİM AYI KUTUSU !

Yine yeni bir ay ve yeni bir kutuyla herkese merhaba
Artık bu ay tatmin etti veya etmedi gibi yorumlara girmek istemiyorum.Çünkü beğensek de beğenmesek de bir sonraki ayı merakla bekliyoruz :)

Bu ay ki kutu geldiği zaman kutunun dışına taşan kokuyla içinde ojegillerden birşeyler olduğunu hemen farkettim.Niketim de yanılmamış içerisinde fazlasıyla tırnak ürünü vardı.Sizleri daha fazla meraklandırmadan görsellere geçiyorum ...




5 adet ürün bulunan kutuda , 4 tane ürün tırnak ve el bakım ürünü.





Geçen sene benim fazlasıyla sevdiğim ve bir çok renkle kullandığım çatlayan ojeler bu ay ki kutuya misafir olmuş ben genelde siyah ya da beyaz oje kullanıyorum ama kutunun içinden çıkan sette ki oje turuncu nar çiçeği arası bir renk ..




Allessandro ve loccitane vanilya club un demirrbaş markaları sanırım :) Yine bir oje ve el kremi ...el kreminin kokusu güzel zaten bu markanın el kremleri tam benlik çünkü emiş gücü süper ama kahve rengi oje pek bana göre değil ( resimde açık çıkmış rengi ama bildiğimiz kahverengi)


Daha önce aseton pedlerinden kullanmadım çünkü çabuk kuruduğunu ve üzerlerinde ki emili asetonun özellikle koyu renk ojeleri çıkarmaya yetmediğini duymuştum ama yinede evde bulunması gereken pratik ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum.Kutusu çok tatlı keşke betty booplu daha fazla ürün olsaymış bu ay.


veee yukarıda ki çatlayan ojenin anlık uygulaması ...elimde kırmızı oje var merak ettim üzerine geçiyim dedim  bir kat çatlayan oje ve cilasını sürdüm saniyede kurudu..


sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...