28 Kasım 2012 Çarşamba

28.11. ... GÜNÜN ŞARKISI !

Günün şarkısı dediğime bakmayın geçtiğimiz 5 yılın şarkısı son 2 yılında tarifidir benim için bu şarkı ....
Bugün benim için özel bir gündü...Gündü diyorum çünkü bazı insanlar sana sırtını dönüp gitmişse yavaş yavaş önemini kaybeder bazı tarihler sadece içinde tuhaf bir burukluk bırakır ve tanıdık her kokuda karnına yumruk yemiş hissi verir ....

Benim hayatımda ne yazık ki hiç bir şey öyle kolay kolay önemini yitirmez ...  celbe takıp düşürüldüğümü,kazık yediğimi,hüsrana uğradığımı,saf gibi inanıp kandırıldığımı ve bütün bunların sağlam bir ''osmanlı tokatı''gibi yüzüme çarptığını varsaysak ta ben sevdiklerim için sonuna kadar savaşırım ...değer mi değmez mi  ? orası tartışılır ama ben sevdiğim insanların hepimiz gibi var olan kusurlarından,hatalarından çok kimsenin görmediği,bilmediği hissiyatlarına önem veririm....

Yukarıda yazdığım ve okurken aynılarını bende yaşadım ama değmediği diye hayıflandığınız hiç bişey için pişman değilim ben ...Herkese, her şeye inat bugün; benim için öncesi-sonrası diye ayrılan hayatımın doğum günü olarak kalacak.....Kutlu olsun ....Belki rüyalarda belkide başka bir hayatta yine karşılaşırız....kim bilir ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...