13 Kasım 2012 Salı

ARANILAN ''WEDGE SHOES'' BULUNMUŞTUR !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Ortaokul ve Lise döneminde ünlü markaların bot ve spor ayakkabılarını satan deriden den çıkmayan grubun içinde olana zatıalim uzun uzun zamandır deriden'in kapısından içeri girmemiştir tabi bu durumun yakınlarımda bir şubesinin olmamasıyla da alakası vardır. :)

Geçen hafta göz doktoru randevumun saatini beklerken galeria deridende ''İşte budur'' dedim ve ne zamandır kafamda belirlediğim topuklu spor ayakkabı olarak adlandırdığımız bir modeli 3 dk içinde denedim  aldım ve çıktım.

Tabi hepimizin zevkleri farklıdır ama ben bu tarz ayakkabıların tek bir renk olmasından yanayım yani tabanı beyaz olanlar bana pek uygun değildi o yüzden simsiyah bir şey arıyordum.Deriden de Logan adlı markanın bir ürünü kendileri bu tarz spor ayakkabıları arıyorsanız deridene bakmanızı tavsiye ederim.


İsabel marant tarzı ayakkabılardan daha farklı bir model.Spor bir görüntüsü olsa da her kombininize uydurmanız mümkün 






Takipte kalın ;) 


2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...