7 Kasım 2012 Çarşamba

BEYMEN CLUB'TAN BEYMEN.COM'A ÖZEL SLİPPER'LAR !


Beymen Club, beymen.com’a özel olarak tasarladığı sezonun trendi slipper’larla kış günlerinde şık ve rahat bir duruş vaat ediyor. Sadece beymen.com’larda satışa sunulan bu özel ayakkabılar, farklı tasarlanan alternatifleriyle gardıropların vazgeçilmezi oluyor. Yeni sezonda şık duruşu tamamlayan slipper’lar, günün her saatinde giyilebiliyor. Kırmızı ve siyah renkli deri, sezonun en dikkat çeken desenlerinden leopar ya da farklı tonlardaki pullu seçenekleriyle her tarza hitap ediyor.


Ben en çok simli ve leopar desenli olanı beğendim bakalım siz hangilerini beğeneceksiniz ? 











4 yorum:

  1. simlilere bayıldım, sanırım glitter her şeye çok yakışıyor!

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum :) Gerçekten glitter herşeye çok yakışıyor ;)

      Sil
  2. cheetah loaferslara bittim :))
    takibindeyim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...