23 Kasım 2012 Cuma

ELİDA'NIN AŞK ÇEŞMESİ 1 YAŞINDA !



Herkese günaydınlar ve güzel günler 
Yazının içeriğine girmeden siz zaten resimden ve başlıktan anladınız :) 
Evet tam 1 sene önce bugün 23.11.2011 tarihinde aktif olarak blog yazmaya başladım hatta o dönemlerde o kadar karamsar ve vurdum duymazmışım ki ''kendim çalar kendim oynarım''başlığı altında slogan edinmişim kendime....



ve bugün blogum tam 1 yaşına girmiş,kocaman kız olmuşşş :)  ... yazı yazmayı,bir şeyler paylaşmayı,bunları yapmasam da diğer bloglardan bir şeyler okumayı,araştırmayı o kadar çok seviyorum ki anlatsam şaşırırsınız :) 

Birşey aldım; güle  güle kullan dediniz,
Üzüldüm;yalnız değilsin dediniz
Kararsız kaldım;tavsiye verdiniz,
Yanlıştım;uyardınız
Eksiktim;tamamladınız
Sevdiniz;tebrik ettiniz
sevmediniz;dürüstçe eleştirdiniz
.
.
.
.
Yazılarımı okuyan,destekleyen,seven,sevmeyen,eleştiren,yorumlayan herkese çok ama çok teşekkür ederim 
hep birlikte nice nice senelere inşallah ;) 






8 yorum:

  1. nice mutlu yayınlara;) ben seni yeni takip etmeye başladım ama çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürrr ederim hep birlikte inşallah :) Hoşgeldinizzz;)

      Sil
  2. hadi bakalım hayırlı olsun canım nice yıllar olsun:))Bir sürü bir sürü takipçin hiç bitmeyecek konuların olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürrr ederimm inşallahhhh :)

      Sil
  3. Nice mutlu yıllara Elida'nın Aşk Çeşmesi;

    Kasım'da aşk başkadır Elida'nın Aşk çeşmesi bambaşka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) güzel yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...