19 Kasım 2012 Pazartesi

GARNİER BB CREAM YORUMLARI !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Son 1 senedir herkesten duyduğumuz , tüm kozmetik danışmanlarının ısrarla satmak istediği ne yazık ki benim cilt tipime uymayan renkli nemlendiricilerden sonra şimdide piyasada kıvam ve kapatıcılık konusunda renkli nemlendiricilerden daha etkili , farklı cilt tiplerine uygun seçenekleriyle sürülen bb kremler gözde zaten son 2 haftadır tüm bloglarda bu konu yazılıp çizildiği için mutlaka haberiniz olmuştur.

Peki nedir bu bb krem....Valla uzak doğu ülkelerinin birinde bayanlar güzel olan ciltlerini fondötenle bozmamak için daha hafif bir şeyler aramışlar , cildimizi hem nemlendirsin , hem güzelleştirsin hemde casper beyazı yapsın demişler :) ( onlar için beyazlık çok önemli ) vee bulmuşlar ..Ülkemizde de beyazlatmada iddialı olan misha markasıyla gözde olan bb kremlere garnier markası da katıldı.

Açıkçası ben öyle bembeyaz olmak istemem çünkü zaten beyaz tenliyim o yüzden tercihimi hem cilt tipime uygunluğundan hemde beyazlatma özelliği az olduğundan garnierin yenilediği ürününden yana kullandım.

-İlk piyasaya sürdükleri, tek cilt tipine uygun bb kremden çok renkli nemlendirici olan ürünlerinden bu ürünü kullanınca memnun kalmadığımı farkettim çünkü onun üzerine pudra sürmeden kullanamıyordum.( kalın şişe olan karıştırmayın )


-Bu ürünün kapacılığı diğerine göre baya iyi
-Cilt rengini eşitlediği bir gerçek
-Yinede aklınıza öyleee fondöten kapatıcılığında çok mucize bir şey getirmeyin ama yinede diğer ürünlere göre başarılı
-Kıvamı koyu değil sıvı tipinde.
-İsterseniz elle , isterseniz fırçayla uygulayabilirsiniz,
-Az bir miktar tüm yüzünüze yeterli oluyor.
-Günlük olarak tek başına , istediğinizde de pudraya birlikte kullanarak görünümünü değiştirebilirsiniz.
-Yüzde ağırlık yapmıyor,
-Benim için ve yağlı ciltler için en önemli özellik ; parlama yapmıyor
-Kısa bir süre sonra ciltte kusma yapmıyor



Yukarıda ki son 2 madde onlarında vaat ettikleri şeyler arasında benim için en büyük problem onlar olduğu için,daha ilk kullanımda memnun kaldım bu üründen.





Garnier satan tüm marketlerde (watsons,gratis,vb..) bulabilirsiniz fiyatı 14 küsür tl...

Piyasada bir çok ünlü markanın çok iddalı bb kremleri var ama cesaret edip o kadar para vererek hüsrana uğramak istemedim.Eğer sizde benim gibi düşünüyorsanız hepinize garnieri tavsiye ederim see u ;)








6 yorum:

  1. bileğinize sürüpte swatch yapsaydınız keşke, kapatıcılığı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı bu tarz kremlere göre çok iyi bence ama bir fondöten gibi düşünmemek lazım yinede , swatch görüntüsünü ekledim :)

      Sil
  2. cok merak ettım sımdı ama bende beyaz olmak ıstemem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun beyazlatıcı etkisi diğerlerine göre daha azmış ben en açık rengini aldım ama kalıp gibi durmadığı için bi ton koyuda olabilirdi :) ama diğer markaların beyazlatıcı özelliğinin baya olduğunu duydum :)

      Sil
  3. kalın şişedeki sizde sivilce yapmışmıydı acaba önceki çok yağlı olduğundan bende baya bi sivilce yapmıştı şimdide bunu almaya çekiniorum açıkcası.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk kullandığımda çene bölgemde sivilce yapmıştı ..çünkü onun yapısı ve kıvamı bana çok yoğun geldi ..sonrada 1 damladan az kullanıp üzerine pudra geçtim ...sivilcelenme problemi olmadı ...bu üründen baya memnun kaldım hatta kuru havalarda altına hafif bir nemlendiriciyle bile kullanabilirsin çünkü öyle havalarda en yağlı cildi bile biraz kurutuyor

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...