27 Kasım 2012 Salı

H&M SNOOD'S !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Havaların iyice soğumasıyla birlikte kışlık şalları,atkıları,şapkaları yavaş yavaş görmeye başladık.
Geçen seneden beri klasik atkıların yerini alan ''Snood'' diye adlandırılan boyunluk tarzı atkılar bu sezon yine çok gözde.

Bazılarımız el becerisinden dolayı snoodları kendi zevkine göre kendisi yapsa da bazı mağazalarda çok hesaplı ürünler olduğunu söylemek isterim.Yani yün al,şiş al,otur ör,boyun ağrısından öl moduna girmek istemeyenlere bu hafta sonu h&m de gördüğüm ve 1 adet edindiğim snood örneklerini sunmak isterim ::)


Ben yukarıda ki modelin gri rengini aldım.Aslında aradığım siyahtı fakat benim boğazlı şeylere karşı  bi daral modum olduğu için tercihimi bu modelin diğerlerine göre daha geniş,rahat ve boğmayan model olmasından yana kullandım :) 
Ürün Fiyatı: 12,95TL


Ürün fiyatı :29,95 TL


Ürün fiyatı:19,95 TL

Ürün fyatı :24,95 TL

Ürün fiyatı :19,95 TL
Ben o tarz şeyler takamam daralırım,boğulurum diyenlere de yukarı da ki gibi süper renkleri olan atkılar mevcut :) 

2 yorum:

  1. bende bir ara kendim örmeye niyetlendim ama yapamadım:))hazır almak en iyisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi ara niyetlendim ama sonra etrafta bu kadar çeşit varken vazgeçtim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...