29 Kasım 2012 Perşembe

HAFTANIN OJESİ : MAVİ - KIRMIZI !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Geçen haftadan beri geri döndüğüm haftanın ojesi bölümünde bu hafta yine tek parmak süsleme tekniğiyle yapılmış bir oje var :)
Kırmızı oje : essie
Mavi/Lacivert oje : Pastel

Not:Son zamanlarda kıvam,kalıcılık ve renk netliği konularında en başarılı bulduğum oje markası essie'dir.Kırmızı delisi olduğum için 2 adet kırmızı tonlu ojesini almıştım ama en kısa zamanda diğer renklerinden de edineceğim ;) Tavsiye ederim.


Bu tarz ojeleri üzerime giyeceğim kıyafete göre canım sıkıldığı zaman  kombinliyorum :) Aşağıda ki resimde gördüğünüz gibi ojelerim ve  kareli gömleğim birlikte gezdikten sonra ertesi gün ilişkilerine son verdiler  :) 


2 yorum:

  1. ellerınnnnnnnnnnnnnn cok guzellll ben gectım kırmızı mavıyı ellere bayıldım resmn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok teşekkür ederim valla çok utandım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...