21 Kasım 2012 Çarşamba

HAFTANIN OJESİ TEK PARMAK CHİNA GLAZE-FLOMAR !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Farkettim ki ne zamandır ojelerle ilgili bir post yapmıyormuşum bu sıralar cilt bakım ürünlerine sardığım için ojeleri 2. plana ittim :)

Havaların soğumasıyla koyu renk giysilerin meydana çıkmasıyla kıyafetlerimizi renklendirmek amacıyla bir çok yöntem kullanıyoruz.Takı,toka,şal,kırmızı ruj vee çeşitli nail artlar :)

Aman yanlış anlaşılmasın öyle nail artist mertebesine ulaşmış bir insan değilim ki hayatta beceremem ama bazen aynı şeylerden sıkıldığım için değişik şeyler deniyorum.

Bu sefer siyah ojeyi biraz hareketlendirmek için tek parmağıma altın sarısı simli oje kullandım.Geçen aylarda vanilya club kutusundan çıkan china glaze ojesi kullanmak nasip olmamıştı kısmet bu zamanaymış.


*İri taneli simli oje sürmek zormuş çıkarmak ondan zormuş.
*Eğer sık bir görüntü istiyorsanız katların tam kurumasını bekleyip sürüm işlemini tekrarlayın.Normalde ben bu yöntemle tırnağım gözükmeyecek şekilde sürdüm ama resimlerde boşluklar çıkmış.
*Öyle tek hamlede çıkarmayı düşünüyorsanız yanılırsınız şu tek parmağı çıkarmak için 10 dk. harcadım :)
*Asetonu pamuğa bolca cılk bir şekilde döküp , pamuğu folyo yardımıyla tırnağınıza sarın ve 5-6 dk. bekleyin çıkardığınızda tüm simlerin soyulduğunu görecekseniz.




Bunu farklı renklerde de giysilerinize göre  deneyebilirsiniz kolay ve ilginç bir detay olacaktır ;) 


Siyah oje:flormar
Simli oje:China Glaze 



10 yorum:

  1. Çok yakışmış ve güpgüzel olmuş !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm hoşş geldiniz ;)

      Sil
  2. çok beğendim. dore ve siyah uyumu mükemmel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilerleyen günlerde başka renklerle de deneyeceğim :)

      Sil
  3. siyah oje ile lame/dore simlilerin uyumuna bayılıyorum! çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Benimde çok hoşuma gitti ayrıca çevremden ve sizlerden bu kadar hoş tepkiler alacağımı tahmin etmemiştim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim happy grace ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...