26 Kasım 2012 Pazartesi

HANGİ GÖZ KALEMİ ? !

Herkese merhabalar
Daha önce;

Hangi Şampuan , Hangi serum ?
Hangi fondöten ?
Hangi kapatıcı ?  
başlığı altında yayınladığım postlara bugün bir yenisini daha ekliyorum :)

Öncelikle belirtmeliyim ki yorumlamalarım tamamiyle kullandığım ürünler hakkında ki şahsi görüşlerimdir.Yani bana uyan veya uymayan bir ürünün sizde aynı etkiyi vereceğini veya vermeyeceğini garanti edemeyiz.Ben sadece fikir sahibi olmanız için ürün özelliklerinden bahsediyorum.:) öhömm öhömm ciddi bi konuşma yaptıktan sonra asıl konumuza geri dönelim.Bakalım bu serinin ürünleri nelermiş ?

1-Dior Surcils Poudre


*Buğulu göz makyaklarının vazgeçilmez kalemlerinden biri bence kendileri
*Çok rahat sürülüyor
*Sürdüğünüz kalemi daha nostaljik bir havaya sokmanız için dağıtmanıza yardımcı bir fırçası bulunuyor arkasında,
*Simsiyah bir kalem ararsanız , aradığınız ürün budur diyebilirim
*Ambalajından mıdır , net siyahlığından mıdır bilinmez ama ben bu kalemi daha çok özel gün makyajlarında kullanıyorum,
*Sürerken dikkat etmenizde fayda var çünkü kalın uclu bir kalem olduğu için istemediğiniz yerlere bulaşabilir.
*Eyeliner kıvamında hatta kalem eyeliner bir ürün olduğu için göz temizleyicisiyle rahatça çıkabiliyor.
*Renk seçenekleri mevcut ama ben siyahından başka bir rengi kullanmadım o yüzden yorum yapmayım,
*Ben aldığımda içinden kalemtraş da çıkmıştı.asansörlü olmadığı için mecbur gerekiyor
*Uzuncaaaaa bir zaman bitmiyor

2-Clinique Quickliner For Eyes Intense


*Uzun zamandır göz kalemlerini kullandığım bir markadır.
*Bu ürünü dergi reklamlarından görüp almıştım
*Asansörlü bir kalem
*Arkasında diorun kalemi gibi dağıtma fırçası var
*Benim kullandığım rengi yeşil
*Çok doğal duruyor,
*Bir müddet sonra gözünüze iyice oturuyor ve güzel bir yeşil oluyor.
*Asansörlü olduğu için içi bitince atmak zorunda kalıyorsunuz,
*Günlük makyajlarda kullanıyorum
*Göz üzerine çekildiği zaman çok hoş duruyor
*Çokkkk nemli havalarda biraz akma yapabiliyor ama sizi rahatsız edecek şekilde değil


3-Mac Technakohl liner





*Bu ürün gecen hafta anlattığım macin kalemi (bakınızzzzzz)
*Yağsız,
*Gözde dağılma yapmıyor
*Akmıyor
*Dumanlı makyaklar için ideal değil çünkü aynı ürünün bu makyajlar için farklı bir seçeneği mevcut
*Günlük kullanımlar için uygun,
*Asansörlü
*İnce çizgili uygulamalar için rahatlıkla kullanılabilinir,
*Net bir rengi var
*Yağlı göz yapınız varsa bu ürün sizin için daha uygun olacaktır.
*Bildiğim kadarıyla farklı ve değişik renk çeşitleri var
*Yağsız göz kaleminizden istiyorum deyince mac muaları anlamsız bir şekilde yüzünüze bakıyor o yüzden akmayan göz kaleminizden istiyorum deyin :)

Benim göz kalemi olarak tavsiye edebileceğim ürünler bunlar eminim ki bir çok markanın güzel kalemleri vardır ama ne yazık ki deneyip memnun kaldıklarımı sizinle paylaştım ;) Hangi....? serileri hızla devam edecek takipte kalın herkese mutlu haftasonları see u ;)



8 yorum:

  1. dior en kayganı ve güzelidir ozellıkle o yesılı yokmnu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aralarından en kayganı o , ben yeşilini kullanmadım hiç ama aynı kıvamda yeşil eminim süperdir

      Sil
  2. diorun bu serisinin siyahı ve kahvesi favorim benim de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir seçim bence :) Diğer renklerini kullanmadım ama yorumlara bakılırsa siyah dışında bir rengini daha yakın biraz zamanda edineceğim ;)

      Sil
  3. merhaba ben geldim...
    sizi izlemeye aldım....

    ben maybellinenin ürünlerini kullanıyorum...
    çok da memnunum :))

    sizde beni izlemeye alırsanız seviniriim...
    sevgiler...



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) şu ana kadar maybellinenin sadece fondötenini kullandım ama oda cilt yapıma uymadığı için pek memnun kalmamıştım ama kapatıcısını mutlaka bulmaya çalışacağım ;)

      Sil
  4. Bende Clinique göz kaleminin siyah olanını kullanıyorum. genel olarak memnunum ama biraz daha kalıcı olsa daha memnun olabilirdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bende baya kalıyor sürdüm mü çıkarmasam 3 gün benle gelir her yere :))

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...