1 Kasım 2012 Perşembe

HANGİ KAPATICI ? !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Bir kaç haftadır yine cilt bakımı ve kozmetik ürünlerine sarmış bir insan evladı olarak bari bu kadar haşır neşirim kendileriyle deneyim,göreyim olumlu olumsuz sizinle paylaşayım dedim.

Hangi ........ ? başlığı altında start verdiğim;
Hangi şampuan hangi serum ?? yazısını okumak için buraya 
Hangi fondöten ?? yazısını okumak içinse buraya tıklamanız yeterlidir :)


Bugün ki karşılaştırma ürünlerim concealer lar yani halk dilinde kapatıcılar :)

İtiraf etmeliyim bu seneye kadar hiç kapatıcı kullanmamıştım çünkü makyaj yapmayı bilmiyordum kapatıcıyı ergenliğin dibe vurduğu çene bölgesinde ki sivilce görünümlü yaratıkların kamuflaj olması için kullanmışımdır sadece herhalde zor günlerdi evettt :)Ama yavaş yavaş bilinçlendikten sonra bence makyaj malzemelerinden en hasının kapatıcı olduğunu keşfettim gelelim neler kullanmışım kimleri sevmişim -sevmemişim ?



1-YSL TOUCHE ECLAT


-Bu ürün bence tam anlamıyla bir kapatıcı değil yani aydınlatıcı ve kapatıcı karışımı bir ürün
-Ben sürdüğüm zaman göz altlarım da ki farkı pek göremediğim için kaş altıma,göz pınarlarıma  bazende göz kenarlarıma aydınlatmak üzere kullandım.
-Ürün kalem şeklinde ve arkasında ki düğmeye bir sefer basmanızla sıvıyı uç tarafta ki fırçaya ileten yapıda.
-Diğer kullandığım ürünlere göre aralarında en sıvı olan buydu.Bu yüzdende zaman geçtikçe sıvıdan dolayı fırçasında deformasyon oldu.
-Sıvı bir ürün olduğu için sürümü çok kolay oluyor tek hamleyle uygulayacağınız yere dağıtabiliyorsunuz.
-İçerisinde ışıltı barındırmaması benim için olumlu bir durum.Hem aydınlanıp hem ışıldamak pek bana göre değil :)
-Göz altınız çok morsa pek tavsiye etmem çünkü isteğinizi karşılayabilecek yapıda değil
-Hafif makyajlar,hafif kapatıcılar,doğal aydınlıklar seven bir yapınız varsa bu ürün tam sizlik .





2-BOURJOİS HEALTHY MİX


-Bu markanın cilt tipime göre  fondöten ve pudra aradığım dönemlerde tavsiyeler üzerine kullanmıştım ama ilginçtir ki hiç bir şey anlayamamıştım o yüzden son zamanlara kadar bu markaya karşı nötrdüm.
-Boyner mağazasından aldığım kapatıcılarından çok memnunum ama
-Diğer anlattığım ürün gibi bir şişesi yok minik bir tüpün içerisinde.
-Ağız kısmı eğimli bir şekilde yapılmış.
-Kapatıcılığı minicik bir damlasıyla bile etkili.
-Yapısı biraz koyu
-Dağıtmak için diğer ürünlerden daha fazla zaman harcamanız gerekiyor
-En çok merak edilen çizgilere doluyor mu,topaklanıyor mu ? hayır bu ikisi de olmuyor doğal bir şekilde kapatarak ,aydınlatıyor.
-Cildim yağlı olmasına rağmen ben yukarı da ki sorunların hiç birini yaşamadım.
-Bir çok ünlü markaya göre etkili ve hesaplı  bir ürün olduğunu düşünüyorum tavsiye ederim.




3-FLORMAR


-Son zamanlarda kendini fazlasıyla geliştiren bir marka olduğunu düşünüyorum flormarın.
-Oje almak için gittiğim stantlarından koca bir poşetle ayrılırken içinde bir adette kapatıcı vardı ( flormar alışverişinin detayları için tıklayınız )
-Ürünlerinin ambalajları yenilenmiş benim kullandığım yukarıda ki linkte bulunan kapatıcı ama ürünün şimdiye kadar ki şişesi üst görselde ki gibiymiş.
-Benim için hem şeffaf bir şişeye sahip olaması hemde dudak parlatıcısı görünümlü bir halde olması hoş bir durumdu.
-Fırçası kullanım için çok rahat.
-Kapatıcılığı ne bourjois kadar kapatıcı ne de ysl kadar hafifti.İkisinin orta haliydi .
-Kalıcılığı süperdir gün içinde sabah sürdüyseniz belkiiiiii taa akşam yenilemek istersiniz
-Topaklanma yapmıyor.
-Yapısı kaygan
-Sürümü kolay
-Fiyatı da çok uygun
-Kesinlikle tavsiye ederim.


Evettt benim kapatıcılarım bunlar her ne kadar herşey herkes de aynı durmasada bir fikir olması açısından sizinle görüşlerimi paylaşmak istedim. :) Sizin bu alanda favorileriniz nelerdir benimle paylaşırsanız sevinirim :)
Hangi......? serileri ilerleyen günlerde devam edecek mujk :)



6 yorum:

  1. bu yazı cok faydalı oldu benim için çok teşekkürler :)

    bu arada süper bir çekiliş düzenliyorum katılmadıysan ve istersen beklerim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysa ne mutlu bana rica ederim :)

      Sil
  2. 3 de malesef iyi degil canim bende senelerdir kapaticilar deniyorum.Okadar bir servet yatirdimki anlatamam :) ama sonunda en uygunu en iyisini buldum :) Eger biraz fatura kabarik olsun diyorsan :) Esteé Lauder´dan double wear camuflage fiyati ise 45 euro yani 90 tl civarinda eger uygun olsn diyorsan, Artdeconun camuflag´leri var onlarda harika ve fiyatlari ise 7 euro yani 15 TL civarinda ve birde Manhattan´den Everfresh var fiyati 5 Euro yani 10 TL :)) baya uzun bir yorum oldu ama ins faydali olmusdur :) bu arada bende birsürü post yapmistim kapaticilar hakkinda

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sende haklısın ama ne yazık ki bazı ürünler cilde ve kişiye göre farklılık gösteriyor herkesin ölüp bittiği bir kaç ürünü hevesle alıp çöp yaptığımı biliyorum :) double wear güzel diye duydum bende ama kullanmadım fondötenlerinide çok övüyorlar bir sonra ki deneyeceği marka o olabilir :) thanks

      Sil
  3. ben birçok göz altı kapatıcısı kullandım...
    ama en son olarak maybelline süper stay ürününü kullandım...
    gerçekten çok kalıcı bir ürün...
    sabah sür gece 12 ye kadar kalıyor...
    çok memnunum...
    arkadaşım yurt dışından getirmişti...
    şu anda Türkiye de yok :(sanırım yurt dışına gidersem alıcam yada birine sipariş vericem...
    öyle memnunum yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerdiğiniz ürünü son zamanlarda bir çok kişiden duymaya başladım ama Türkiye'de olmaması kötüymüş :( fırsatım olduğu zaman mutlaka deneyeceğim ama teşekkür ederim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...