2 Kasım 2012 Cuma

İNSTAGRAM LOVE'S !

Herkese günaydınlar,güzel günler
Her ayın vazgeçilmez instagram postuyla herkese hello :)
Sizi bilmem ama instagram bende hastalık haline geldi son zamanlarda illa bir şey paylaşmama gerek yok saatlerce boş boş 100lerce resime bakabiliyorum çünkü orjinal görseller çıkıyor ortaya :)

Peki ben son zamanlarda neler yapmışım ?

Evet bayramın 2. gününe gelen 26.10.2012 benim doğum günümdü.Aynı zamanda anneminde tabi :) Nedense bu sene kendi adıma pek gelmesini istemedim .Ben yapısal olarak ne yazık ki anılarla çok fazla iç içe olan bir insanım bu yüzden de güzel anılarımın ölüp gitmesinden çok korkarım...Bu sene benim için bir çok şeyin ölüp gittiği bir yıl , bir yaş oldu .....Bu yüzden de pastamı üflerken hiç bir dilek dilemedim,hiç bir şey istemedim ....zaten gelen geliyor ...giden arkasına bile bakmadan tüm vicdansızlığıyla çekip gidiyor....

Takvimden bir sayfa daha düşürdük ....

Herkese uymaz belki rakı sofrası ama ben adabıyla rakı içen arkadaşa,eşe,dosta,adama hayranım :) 

Saçlarımı geçen sene kışın bir bunalım anında tekrar kestirmiştim son 3 senedir de önü uzun küt modeli kullanıyorum .Bu sıralar biraz uzadı modeli şekilsizleşti ne yazık ki düzeltmeye gidersem eğer tekrar kısa kestiririm diye şekil vermek için yukarıda ki dünyanın en kolay bigudilerini kullanıyorum pazarlarda satılıyor.Tavsiye ederim

Her bayram trafiği sonrası bir daha hiç bir yere gitmiyeceğiz diye söz veriyoruz ama olmuyor :) 


Kırşehir-Çuhun gölü


ve 29 Ekim ....yukarıda ki yazıdan başka bir şey söylemeye gerek yok sanırım ...


evetttttt bende bu sene En uyumlu blog kategorisinde yarışıyorum sonuç ne olur bilinmez ama yine de eğlenceli işler bence :)Eğer bana oy vermek isterseniz sayfamın sağ üst köşesinde ki oy ver butonuna tıklamanız yeterlidir ;)

Nasılda istemiştim ....

Ve yavaş yavaş kış gelmeye başlar ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...