16 Kasım 2012 Cuma

KİEHL'S C VİTAMİNİ SERUMU !

Herkese günaydınlar
eğlecenin adı cumartesiyi ve adamdan sayılmayan pazar gününü yanımıza almazsak yine bir haftayı bitiriyoruz :)

Geçen haftalarda Kiehl's ürünlerini aldığımdan bahsetmiştim , hatta kil maskelerini bu tarz bir ürün arayanlar için yorumlamıştım.

Kiehl's cilt analizi ve aldığım ürünler 
Kiehl's kil maskesi

Bu haftada yine kullanmaya devam ettiğim ürünlerden Kiehl's C VİTAMİNİ SERUMU hakkında şahsi görüşlerimi bildireceğim.

Öncelikle belirtmek isterim ki bu markanın kullandığım tüm ürünleri birbiriyle komplike yani birbirlerinden destek ve güç alıp cildinizi daha güzel bir hale getiriyorlar.


C vitamini serumu;
-Günde 2 kere kullanılan
-Cildinizi vıcık vıcık yapmayan
-Emilimi kuvvetli
-Sürdüğünüz anda cildiniz deki aydınlanmayı farkedebileceğiniz
-1 damlası fazlasıyla yeterli olan
-Elinize damlattığınız da avuç içerisine ovalamadan yayıp yüzünüze pres şeklinde uygulayabileceğiniz
-ve yine elinize damlattığınız da tuhaf bir sıcaklık veren,
-Düzenli ve uzun süreli kullanımlarda göz çevresinde ki kaz ayaklarını ve ağız çevresinde ki kırışıklıkları azaltıyormuş bu konuda bilinçsiz yorum yapmayım daha çizgilerle savaştığım bir yaşa gelmedim.


Kullanım rutinimden bahsedersem ;
SabahYıkama jeliyle yüzümü yıkıyorum,tonik,C vitamini serumu , nemlendirici ve güneş kremi .....
Akşamlarıda;aynı seriyle nemlendiricinin devamında gece göz çevresi kremini ve gece serumunu da en üstte ekleyerek uykuya dalıyorum  :)

Tabi o sırada ki cildim deki ürünlerin parlaklığından ürkenler oluyor ama zaman geçtikçe cilt onları bir güzel emiyor ve sabah kalktığınızda yağdan değilde cildinizin kendi aydınlığından kaynaklanan bir parlama oluyor buda sizin çok hoşunuza gidiyor.



Tabi bir şey itiraf etmek gerekirse ben hafta içi çok özel bir şey olmadıkça makyaj yapmadığım için bu ürünleri sürüp emilmesini beklemeden rahatça evden çıkıyorum ama eğer makyaj yapmam gerekirse o günlük serumlara ara veriyorum normalde düzenli kullandığım için o 1 günlük ara benim için pek bişey değiştirmiyor.Ürünü alırken makyaj konusunda mutlaka kafanıza takılanları sorun zaten onlar size detaylı bir şekilde anlatacaklardır
Pompalı kapak olması bence çok iyi.. kullanım miktarınızı rahatça ayarlayabiliryorsunuz.


Yukarıda tüm ürünleri birlikte kullanarak etkilerini arttırdığımdan bahsetmiştim.Eğer sizde bu üründen almayı düşünüyorsanız yanında da mutlaka cildinize uygun yıkama jeli ,tonik ve nemlendiricinizi de alın derim.

Bu tarz bir serum arayanlara tavsiye ediyorum çünkü son zamanlarda senin cildinde bir güzellik var diyenlerin sayısı fazlasıyla arttı buda benim keyfimi fazlasıyla arttırdı yalan yok ;)

Diğer ürün yorumlamalarım için takipte kalın ;) see u


6 yorum:

  1. canım ben geldim.
    denemek lazım bu ismi ben bilmiyorum.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizzz ;) Ben çok memnun kaldım ama bu tarz ürünlerin etkisini anlamak için biraz vakit geçmesi gerekiyor cilt zamanla kendini yeniliyorr

      Sil
  2. Kiehl'S ürünleri gerçekten çok başarılı ben de cilt ürünü olarak bir çok ürününü kullanıyorum. bunu fark etmemiştim sayende öğrendim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysa rica ederim ne demek ;) bende çok memnunum diğer ürünlerinden

      Sil
  3. çok merak ettim bu serumu güle güle kullanın,peki fiyatı hakkında bilgi verirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar teşekkür ederim http://www.kiehls.com.tr/favorilerimiz bu linkten fiyat ve ürün içeriği bilgisi alabilirsiniz sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...