9 Kasım 2012 Cuma

KİEHL'S KİL MASKESİ İNCELEMESİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçen hafta kiehl's ürünlerinin etinden ,sütünden,yumurtasından faydalanmaya başladığımı yazmıştım size işte tam şurda .Kısa bir süre olmasına rağmen 3-5 fikrimi genel olarak beyan etmiştim.

2 haftadır sabah akşam hiçççççç üşenmeden gözümden uyku damlasada cilt bakım ürünlerini bir rutin haline getirmeyi başardım.Şimdilik düzen bozulmadı ama hafta sonları eve geç girişlerde biraz sıkıntılı ve üşendirici olabiliyor :)

Zaman geçtikçe tek tek ürünler hakkında görüşlerim bildirmeye devam edicem ama bu haftanın konuğu ''KİL MASKESİ''




Maske sürüp bekletmek ve belirli sürenin geçmesini beklemek bana her zaman sıkıntı verdiği için pek alma taraftarı değildim ama ısrarlar ve hakkında ki iddalı konuşmalar sonucunda aldım.

En önemli iddaları ise; ilk kullanımdan itibaren ''GÖZENEKLERDE BELİRGİN BİR KÜÇÜLME OLACAK''

evet oldu maskeyi ve diğer ürünleri düzenli kullanımımla vallahi oldu :)


-Maske çamur kıvamında , çok rahatça sürülüyor
-En az 10 dk.-20 dk sonra ılık suyla yıkanıyor.
-Sürdüğünüzde ilk zamanlar hafif bir ferahlık ve yanma hissi oluyor sanki içinde nane varmış gibi ama rahatsız etmiyor.
-Banyo esnasında yapılan peelingten sonra yapılması tavsiye ediliyor.Gözeneklerin içinde ki kirlerin iyice boşalması ve kapanmasının kolay olması için.
-Haftada 1 yeterli oluyor tabi cilt tipinize göre uzman kararına bağlı bu ama benim cildim yağlı olduğu halde bana bile yeterli oluyor.
-Teniniz gözükmeyecek kalınlıkta sürüyorsunuz tabi öyle kalıp gibi değil :)


Bennn gerçekten çok memnun kaldım.Geçenlerde X markanın cuzi bir miktarda satılan kil maskesini almıştım ama inanın içi taş gibi vura vura bir parça çıkartabiliyorum ve yapmaya üşeniyordum.
Sizde bu tarz bir maske arıyorsanız tavsiye ediyorum.



8 yorum:

  1. Ben de seviyorum bu maskeyi, gözeneklerimi küçültmedi ama cildimi güzel temizliyor. Bir de çok doğal bir kil kokusu var benim çok hoşuma gidiyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğal kil kokusu benimdde hoşuma gitti...kıvamını da çok sevdim rahat sürülüyor

      Sil
  2. nerden ve ne kadara almıştın? tam ihtiyacım olan bi şeye benziyor zira :)
    ben en ucuz 67 liraya bulabildim ama pek bi yerde de satılmıyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marmara forum kiehl's mağzasından aldım 62 tl http://www.kiehls.com.tr/favorilerimiz bu linkten de görebilirsin

      Sil
  3. çok iyi oldu post çünkü kil maskesi almam lazım. emeğine sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek faydalı olduysa ne mutlu bana ;)

      Sil
  4. merhaba öncelikle yeni aldığınız ürünleri güle güle kullanın:)bende gözenek sıkılaştırıcı bi ürün arıyorum işe yarıyor mu gerçekten?birde aldığınız serum ve c vitamini ile ilgili deneyimlerinizide paylaşırsanız çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Ben bu markanın diğer ürünlerini hep birlikte düzenli bir şekilde kullanıyorum sanırım hepsinin birbirine etkisi olduğu içinde maske beni hayal kırıklığına uğratmadı ..peeling,yıkama jeli,tonik ve maskeyi bir arada kullanınca daha ilk kullanımda etkisini gördüm ben tavsiye ederim...ilerleyen günlerde c vitaminiyle ilgili bir yazıda yazacağım ama kısa bir bilgi vermem gerekirse çok memnunum o üründen de
      sevgiler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...