22 Kasım 2012 Perşembe

MAC AKMAYAN GÖZ KALEMİ !

Herkese günaydınlar ve mutlu günler

Piyasada eyeliner tarzı kremsi yapıda göz kalemleri çıktığından beri gün sonunda gotik kızlar gibi dolaşıyor hale geldik :)

Özellikle yağlı bir cilde sahipseniz,kaleminiz kremsi yapıdaysa hele bide hava nemliyse vay halinize - halime :)

Ben senelerdir 2 adet  farklı markanın yeşil ve siyah göz kalemini kullanırım onlardan da gayet memnunum ama mac in bu ürününün yağsız olduğunu ve asansörlü olduğunu duyunca şans vermek istedim.Diğer markaların göz kalemlerini yakın bir zamanda ''Hangi göz kalemi ? '' başlığı altında anlatacağım.


Gelelim bu kalemin özelliklerine;




-Renk olarak gayet net bir siyahlıkta,
-Gün içinde akma yapmıyor,
-Sürümü kolay,gözü açıtmıyor
-Rahtlıkla temizlenebiliyor,
-Diğer yağsız kalemlere göre gözümüzü cizmiyor,
-Yumuşak bir yapıda,
-Göz kalemleri öyle çabuk biten yapıda olmadıkları için uzun bir müddet gider
-Assansörlü kalemler hem sürüm kolaylığından hemde kalemtraş derdi olmadığı için benim hep hoşuma gitmiştir,fakat bu kalemlerin için bittiğinde mecbur atıyorsunuz bende ürünün tek dezavantajı bu
-Bu ürünün özellikle akan versiyonu da varmış buğulu,dumanlı makyajlar için kullanılıyormuş.








10 yorum:

  1. :)))) aldım bundan goz ıcı ıcın ve gayet basarılı :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son benim haberim olmuş galiba bu üründen :))) banada bir arkadaş tavsiye etti 2 haftadır kullanıyorum menun kaldım baya

      Sil
  2. hemen bıtıyor yalnız hatta benım bır tanesı kırıldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm bu tarz kalemlerde kırılma problemi oluyor ne yazık ki, ben elimde ki diğer markayı kırdığım için buna fırsat verdim inşallah bunuda kırmam :)

      Sil
  3. severek kullanıyorum,hatta mac'in diğer bir çok kaleminide oldukça başarılı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim yani şu anlık bir problemim yok sabahtan akşama kadar hatta diğer günün ilk saatlerine kadar gözümde durdu geçen gün hiç bir akma yapmadı bu benim için en önemli özellik zaten :)

      Sil
  4. ben mac kullanmadım henüz ama deneyebilirim :)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa kullanıyorum mac göz kalemi tavsiye ederim ;)

      Sil
  5. Ne kadar peki bu ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 37-40 tl ydi sanırım normalde 15 dolar ama türkiyede biraz farkediyor net fiyatı hatırlayamıyorum ne yazık ki :(

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...