20 Kasım 2012 Salı

MAC YILBAŞI KOLEKSİYONU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Her sene yılbaşı üzeri koleksiyon çıkaran kozmetik markalarından biri olan mac bu senede sade ama fazlasıyla akıl çelici setler hazırlamış biz kozmetik sevenlere :) 

Setleri tek tek anlatmak yerine sizi görselleriyle baş başa bırakıyorum tabi aralara dipnotları geçmeyi ihmal etmeyerek :) 



Normalde fırçaların kozmetik ürünlerinden bile pahalı olduğunu hepimiz biliyoruzdur.Mac fırçaları da hem kalitesi hem profesyonelliğinden dolayı pek ucuz değil ama bu sete bir fırçaya vereceğiniz fiyatın tamamını veriyorsunuz toplamda 5 adet fırçanız oluyor.



Göz setlerinde de aynı olay geçerli bir rimele vereceğiniz veya bir kaleme vereceğiniz fiyatın üzerine az bir farkla uyarıda ki setin sahibi olabiliyorsunuz.


Ben genel olarak bu setleri ve görsellerini bulamadığım diğer ürünlerini ve özellikle yukarıda ki resimde ki mercan dudak makyajo setinii çokkkkkkk beğendim :) fakat tek dezavantajı alacağınız setin içerisinde ki herhangi bir ürünün rengini veya tonunu beğenmezseniz ne yazık ki değiştirme şansınız yok seti olduğu gibi kabullenip bağrınıza basmanız lazım :) Yani hediye alacaksanız alacağınız kişininde zevklerini ve renklerini iyi öğrenin :) 



Bakalım yılbaşına 1 küsür aylık kalan bu zamanda hangi markalar neler yapacak ? ;) 



14 yorum:

  1. macdan yenı alısverıs yapan bırı olarak leoparlara bayıldım desem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçenlerde gitti fırça vb bişeyler almıştım bilseydim böyle bir koleksiyon çıkacağını beklerdim . çok beğendim bende :)

      Sil
  2. of of of yine birsürü para gidecek desene canim :)) ben resimlerdekine bile asik oldum birde canli görsem ne olur acaba :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen öyle canım inan canlı daha güzel duruyorlar zaten görsen dayanamazsın ama sınırlı sayıdalarmış :(

      Sil
  3. Muhakkak söyleyen olmuştur hatta eminim çok kişi söylemiştir ama
    olsun ben de söylemek istiyorum.

    Çok ciciş bir kızsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimmm :) utandirdiniz beni :) yorumlar onaydan sonra yayinlaniyor mail adresinize spam gelmesin diye diger yorumunuzu yayinlamadim sevgiler ;)

      Sil
  4. Yaa onaydan sonra mı yayınlanacak, inanmıyorum ama ben siteyi ziyaret edenler siz silene kadar görürler diye hesap etmiştim ama şimdi olmadı ki.. Neyse madem kimseye söylemiyorsunuz yazılanları öyleyse ben de tanıtayım kendime im_studmuffin@yahoo.com :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim güzel görüşleriniz için benim için her yorum kıymetlidir çok şükür şu ana kadar kimseyle sürtüştüğüm bir durum olmadı , yalnızca okuyucu ve benim için önemli olan pozitif ortamı dağıtmamak adına yorumları kontrolden geçiriyorum :) Diğer yorumu isteğiniz üzere yayınlamadım ..Tekrar tekrar çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Elida gerçekten çok şeker birisiniz. Bir yerden alıntı olacak ama "hobisi olan insan zararsızdır, hatta iyi güzel insandır" şeklinde bir yazı vardı; belki herkes için olmasa da siz bu grupta yer alıyorsunuz bence çünkü yorumlarınızda da bir incelik ve nezaket var. Aslında sayfanızdaki konuların benimle hiçbir ilgisi yok ama ben de artık takip edceğim blogunuzu :)belki arada bir yorum yazarım tabi sizi sıkmazsam ;)

      Sil
    3. Estağfurullah neden sıkılıyım güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim ..

      Sil
  5. çantaları o kadar güzel kii fiyonklu fiyonkluu :)
    Ben sırf çantası için bu setlerden almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi çantaları çok hoş zaten böyle koleksiyonlarda içerikten çok ambalaj aklımızı çeliyor hep :)

      Sil
  6. Merhaba Elidaa :) Çok şeker bir blog burası.. Yeni yeni bloglar keşfetmek hoşuma gidiyor.. Bende bloğumda yılbaşı çekilişi yapıyorum ve tercihimi M.A.C'in exclusive Divine koleksiyonundan bir makyaj çantası ve takımını hediye ediyorum.. Beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ..süper bir hediye tercihi yapmışsınız hemen bakıyorum :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...