14 Kasım 2012 Çarşamba

MONT-KABAN-TRENCHCOAT DOSYASI !

Her sene belirli model,renk ve kumaşlarda gözde olan kabanlar,montlar oluyor.Bu sene geçen seneden devam eden deri modasına bordo renkli kabanlar,zımba detaylı trenchcoatlar,balon mont diye tabir ettiğimiz puf montlar ve yakası olmayan kabanlar ekleniyor.

100tl ve üzeri fiyatlarla satışta olan ürünlerden benim beğendiklerimi örnek modeller olarak fiyatlarıyla sizin için yayınlıyorum ;)

Koton-179TL

Zara-199TL

Koton-99TL

Zara-199TL

Zara-259TL

Zara-259TL

Zara-259TL

Zara-279TL

Zara-279TL

Zara-279TL

Zara-299TL

Zara-299TL

Zara-359TL

Zara-399TL

Koton-199TL

Mango-209TL


Mango-189TL

Mango-209TL

Mango-239TL


(görseller:mango,zara,koton)




4 yorum:

  1. Zara gerçekten 1 numara ya :)

    ben de bloğuma çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten öyle görsel ararken en çok çeşidi ordan buldum

      Sil
  2. kotondakı 99 luk beyaz ceketı aldım okadar yakıstıkı ama hava bırden sogugunca nerede gıysem dıye dusunur oldum tabı onun adına kaban koymuslar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa oysa ki burdan ne kadar kalın görünüyor eminim çok yakışmıştır gerçekten :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...