28 Kasım 2012 Çarşamba

NEW STUFF : MANGO !

Herkese günaydınlar ve güzel günlerrrrr ;)

Geçenlerde mangodan aldığım bir botu eve getirdikten sonra iç sesimle ettiğim ''sen bunu giymezsin'' kavgasından sonra götürüp değiştirmeye karar verdim.

Mağazaya girdim beğendiğim,şunu alırım dediğim her şey bir anda aklımdan çıktı :) Dolandım,gezdim,denedim bir türlü bir şey bulamadım.Sonunda aklıma hiççç lacivert bir şey giymediğim çünkü lacivert kazağımın olmadığı bir de elimde bulunan kot gömleğimin şaftının kaydığı geldi :) ve bu düşüncelerime uygun bir adet triko diye adlandırdığımız lacivert kazak ve gömlek aldım :)


Kumaşı çok sert olmayan rahat bir kot gömlek arıyorsanız mutlaka tavsiye ederim malum kot kalın bir kumaş olduğu için terletme durumu fazlasıyla oluyor ama bu gömleğin yumuşacık bir yapısı var sizi rahatsız etmeyeceğine eminim ;) 


Fazlasıyla bol kazak delisi olan biri olarak bu model yine aklımı çeldi.Koyu bir lacivert olduğu için siyah kotlarla da kombimlenebilir diye düşünüyorum ( ki normalde hayatta siyah lacivert giymem ) :) Benim aldığım mango mağazasında sadece beyaz rengi vardı bu modelim ama internet sitelerinde kırmızı , yeşil vb. renkleri olduğu gözüküyor.


Bir ürün değiştirip 2 ürün almak en keyif veren durum oldu hatta  son dakika üzerine 10 tl kalınca birde basic tshirt attım torbaya :) 

see u ;) Takipte kalın 



7 yorum:

  1. güle güle kullan indirime girmesini bekliyorum ben ya çabuk girsin artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) Yakın bir zamanda girer bence çünkü mevsim geçişlerinin anormal olmasından dolayı yeni sezonlar hep ellerinde kalmış tüm tekstil sektörürün o yüzden şu an bile her yerde indirim var mangoda başlar yakında :)

      Sil
  2. gömlek harikaymış gerçekten! beklerim http://missinem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çokta rahat bir gömlek tavsiye ederim ;)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Ne yazık ki ürün kodunu bilemiyorum :( 2012de aldığım bir üründü ve içerisinde ki etiket komple silinmiş

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...