24 Kasım 2012 Cumartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN !

Herkese günaydınlar ve güzel haftasonları
Normalde hafta sonları özel bir durum olmadıkça post hazırlamıyorum ama bugün yine özel bir gün
24 Kasım Öğretmenler günü...

Sanmayın ki sadece ülkemiz de kutlanıyor bu gün ? Unesco nun desteğiyle tüm ülkelerde farklı tarihlerde de olsa öğretmenlere gösterilen sevgi ve saygı içten bir şekilde iletiliyor.

İlk ve orta okulda sanki dün doğmuş gibi aval aval etrafa bakınan biz , öğretmenler günü kutlamalarını diğer resmi bayramlar ve etkinlikler gibi anlamsız bir şekilde etrafa bakınarak sürdürdük...Sonra lise dönemi geldi;bazı şeylerin anlamlarını öğrendik ama bu seferde ergenliğin verdiği asilik ve vurdum duymazlık çaldı kapıyı :)
ee kimimiz üniversitede de aynı ergenlik kalıntılarından etkilendik uzun bir müddet... zaten geri kalanımız okul ve öğretmen kavramını çoktan hafızalarından çıkartıp hayatına patron-işçi kavramını sokmuştu bile

Böyle böyle çoğu öğretmenimize,hocamıza haksızlık ettik zaman zaman ama itiraf etmeliyim benim aram hep iyiydi onlarla. Allah'a şükür şu ana kadar sorun yaşadığım hiç bir öğretmen hatırlamıyorum,sınıfın genel yaramazlıklarından dolayı yargısız infaz yapan çok öğretmenimiz oldu ama şimdi düşününce hak vermemek elde değil :)


Ben ilkokul 5. sınıftan lise sona kadar aynı okulda okuduğum için çok öğretmen vardır hafızamda kazılı kalan;

*İlk okul öğretmenim;Lale Kesmen'in,
*Yine ilkokul ingilizce öğretmenimiz Hatice hanımın ( ne yazık ki soyadını unuttum),Lise ingilizce öğretmenimiz Fulya Erdemetin,Emel Bahçe'nin
*Coğrafya Öğretmenimiz;Tijen Yavuz'un
*Matematik Öğretmenlerimiz rahmetli Metin hocamız ve çok sevdiğimiz Cezmi Aksoylu'nun
*Tarih Öğretmenimiz;Nesrin hocanın ( valla soyadlarını unutmuşum bende yaşlanıyorum artık :) )
*Edebi metinler öğretmenimiz;Ümmühan hocanın
*Lisede en sevdiğimiz müdür yardımcısı olan Aydın Karabulut'un tabi ki müdürümüz Metin Pamuğun :)


Adını hatırlayamadığım bir çok öğretmenimin , ülkemizde ki her branşta ki  öğretmenlerin ve Baş öğretmenimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün izinde ilerleyen tüm öğretmenlerin  ''ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM'' :)

Bende öğretmenliği azıcık ucundan tatmaya başlamış biri olarak şimdi sizleri daha iyi anlıyorum ,iyiki varsınız:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...