15 Kasım 2012 Perşembe

SEPHORA BIRTHDAY GİFT :HEAD TO TOE HYDRATOR !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Ekim ayının son haftası yani geçen ay sonunda dünyaya gelen ben her canlı gibi hediyeleşmeyi ve sürpriz hediyeleri ayrı bir severim.

Tam doğum günüm bitti bal kabağına dönüştüm muhabbeti yaparken kapı çaldı ve sephoradan bir zarf geldi.''Hediyeniz var koşun gelin'' içerikli yazılarını görünce valla pek bir sevindim.Eee hediyenin büyüğü küçüğü olmaz di mi ?

Ya bir krem, ya deneme boyu bir koku,ruj vs. bir şey olacağını tahmin ettiğim için beklentilerimi öyle ''sephora'yı bana versinler''düzeyinde tutmadım :)

Neyse gittim hediyemi istedim.Bir adet krem tüpünü aldım teşekkür ettim ve çıktım mağazadan üzerini okumadım yani.Geçen akşam bir bakıyım neymiş dedim?Enteresan bir nemlendiriciymiş kendileri çünkü saçınızdan ayaklarınıza kadar her bölgenizde kullana bilirmişsiniz :) Hee ayrıca sadece nemlendirici değil aynı zamanda maskeymiş kendileri , kalın tabaka halinde sürülüp 5 dak. bekletilip yıkanıyormuş isteğe göre :) ben dün ne kaybederim deyip saçlarımın uçlarına denedim , hafif nemliydi saçlarım , bir kaç damla sürdüm o yüzden her hangi bir yağlanma ve durulama ihtiyacı hissetmedim .Tabi ürünün arkasında kullanma stillerine göre bir kaç satır türkçe açıklama yazsalarmış iyi olcakmış ama kısmet :)

Ben genel olarak ürünü çok beğendim.Belki bazılarınızın haberi vardır bu üründen ama ben ilk defa duydum ve gördüm.Ayrıca yağlı,vıcık vıcık bir krem değil , güzelde kokuyor tavsiye ederim 




2 yorum:

  1. ayy sephora ürünleri candıır :) gecmis dogum günün de kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kendi markasının çok başarılı ve hesaplı ürünleri varmış bende yeni yeni keşfediyorum :) Ayrıca çok teşekkür ederimm :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...