6 Kasım 2012 Salı

SEPHORA HOT NOW 2 !

Sephora markasının geçtiğimiz ay başlattığı hot now başlığı altında önerdiği ürünlerin 2.sezonunda yine güzel ürünler var.



Bütün ürünler arasında şu ana kadar sadece ysl ruju denedim.Gerçekten tavsiye ediyorum müthiş renkleri ve dokusu var ayrıcada çok kalıcı.Bende ki görselde ki rengi ama yakın bir zamanda farklı bir rengini de almayı düşünüyorum :) 

Yukarıdaki kalem şeklinde ki eyelinerda denemeye değer bence 


Ürünleri tanıdım mailinde ki görselleriyle yayınladım ki özelliklerini ve fiyatları hakkında da bilgi vermiş olabilmek için.Tabikide ayrıntılı bilgi için sephora mağazalarında uğrayınız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...