8 Kasım 2012 Perşembe

VANİLYA CLUB KASIM AYI KUTUSU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Her ay klasikleşen vanilya club kutu postuna bir kez daha hoşgeldiniz :) 

Bu ayın kutusu 1 hafta rötarla elimize ulaştı.Kutuyu açmaya başlayınca içeriden gelen kokularla aşağı yukarı içeriklerini tahmin edebiliyorum artık :) 

Bu ay baya yoğun kokular gelince parfüm içerikli bir kutu olduğunu anladım ki yanılmamışım ...bakalım bu ayın kutularında neler varmış ;) ?


Parfüm,far,saç serumu,oda kokusu,askılı dolap kokusu

Son dönemlerde özellikle wc lere konulan bu kokular benim çok hoşuma gidiyor .Hem dekorasyon açısından hemde hoş kokuları güzel bir ürün evdeki bitmek üzere olduğu için güzel denk geldi.


Ben kıyafetlerimde ve çamaşırlarımda sabun veya ona benzer soft kokuların olmasını severim o yüzdende çekmece ve dolaplarımın arasında mutlaka bir şeyler vardır .Bu ürün biraz yoğun bir vanilya kokusuna sahip etkisi açıldıktan sonra 2-2,5 aymış  kendinden askılı olması güzel .Yalnız gelirken biraz dökülmüş sanırım dikkatli bakarsanız dökülenler belli oluyor zaten 


Son dönemde en sevdiğim saç ürünleri serumlar çünkü durulama özelliği olaması hem vakit kazandırıyor hemde saçlara daha parlak bir görünüm veriyor.Bu markanın geçen aylarda yine vanilya club kutusundan çıkan saç bakım kremini kullanmıştım tabi 1 denemeyle birşey anlamadım ama bu ürün az kullanım miktarıyla fikir verici olacaktır.




Yeni parfümler denemeyi her ne kadar sevsem de testerların esans ve kalıcılık bakımından yanıltıcı olduğunu düşünüyorum ama acil durumlar için her çantamda mutlaka farklı bir tester bulunuyor :)


seneler önce bir italya seyahatinde pupanın setini almıştım ama o dönemler makyaj konusunda bilinçli olmadığım için pek bir fikir beyan edemiyeceğim size :) Bu farı ne yazık ki kullanmam çünkü rengi pek bana göre değil ama yinede güzel bir rengi ve dokusu var 


Bu ayın ürünleri de bu kadar :) Önümüzde ki ay yılbaşı ayı olduğu için bence daha süprizli ürünler olabilir 
heyecanla bekliyoruz 
see u ;)

7 yorum:

  1. Benim kutudan ne kadar farklıymış:) saç serumunu sevdim. Benimki de bu: http://blogumabandim.blogspot.com/2012/11/vanilya-club-kasm-kutusu-kozmetik.html

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzellermiş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. MERHABALAR BIR YARDIM POSTU YAYINLAMAK İSTERMİSİNİZ :) KENDI BLOĞUMDADA YAYINLADIĞIM LINKINI AŞAĞIYA KOYDUĞUM PAYLAŞIMI BLOĞUNUZDA YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM:)SEVGİLER:)http://zuutrendss.blogspot.com/2012/11/pamuk-prenses-ve-palyaco.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de yayınlarım hemen link detaylarını ziyaret ediyorum :) sevgiler

      Sil
  4. Sanki gitgide kalitesi düşüyor vc'ın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalite düşüklüğü değilde fazlasıyla kendini tekrar eden markalar oluyor yani aynı markanın aynı özellikte ki farklı esanstaki kreminden 3 kere geldi..ama genel olarak memnunum ben tabi her ay aynı kalitede markalar olmuyor ne yazık ki

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...