5 Kasım 2012 Pazartesi

ZARA NEW STUFF - NECKLACE FİLE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Ne zamandan beri alışveriş postu girmiyordum.
İstanbul Beylikdüzü bölgesinde yeni açılan ve mağazalarıyla iddalı olan marmarapark avm bünyesinde zarayı ve index grubunun diğer üyelerini barındırarak beni can evimden vurdu :)

Şaka bir yana son zamanlarda gezdiğim en düzenli,en ferah ve en sakin zara olmuş..
Her ürünü rahatlıkla görebiliyorsunuz yani aa ben bunu görmedime fırsat vermemişler .Düzenli olması yeni bir mağaza olmasından mı kaynaklanıyor bilemiyorum ama ferah olması en iyi yanı olmuş.

Neyse gelelim ana konumuza bu sene fazlasıyla gördüğümüz,göreceğimiz yaka kolyelerden sonra hızla yayılan gerdanlık tarzı kolye modasını azıcık ucundanda olsa görmeyen kalmamıştır herhalde.

Sadece bir bluzun veya elbisenin boynuna tek bir parçayla hareket katarak elbisenizi spor veya klasik olarak değiştirebilirsiniz.

Ben bir çok ürün beğendim ama şimdilik daha günlük kombinlerle kullanabiliceğim bir kolyeyi tercih ettim.




Bazı modeller çok güzel di ama gramaj olarak çok ağırdı.Boynuma o işgenceyi yapamazdım ne yazık ki :) 
Tabi sadece zara da değil bu sıralar aklınıza gelebilecek her markada bu tarz kolyeyelerden bulabilirsiniz ama benim tercihim -beğendiklerim zara ve ipekyolda bakmanızı tavsiye ederim .











Bu haftanın yazıları için takipte kalın mujk



6 yorum:

  1. Ben de ıstıyorum! Zara'ya ugrayacagım bugun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazalar arası farklılık gösterse de daha bir çok model var bakmanı tavsiye ederim , benim çok aklım kaldı :)

      Sil
  2. Yanlış hatırlamıyorsam yine zarada kuş figürlü bir kolye var öyle ağır ki,takmak imkansız :)Ama senin aldığın hem şık hem zarif.İyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttt bahsettiğim ağır kolye ne yazık ki oydu :) çok beğendim ama en fazla 15 dk. dururdu boynumda o yüzden boşu boşuna almadım :) Teşekkür ederim ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...