17 Aralık 2012 Pazartesi

DAYANILMAZ SIRT AĞRILARI VE NEW BALANCE SHOE'S !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Bu hafta spor bir giriş yapmak istedim postlara çünkü şu yaşıma kadar bakkala çakkala yürümek ve tatillerde iki ileri bir geri yüzmek dışında hiç bir sportif faliyetim yoktu taa ki geçen ay 2 hafta boyunca sırt tutulmasının verdiği sancılardan inleyerek doktora gitmeme kadar :(

Röntgendi,iğneydi falan gergin bekleyişlerin sonunda soğuk yemişsiniz,ceyranda kalmışsınız sözleri duymayı beklerken ...sırtımın ortasında ki kemikte üsten düz başlayıp göğüs hizamdan sonra sağa doğru yamukluk başlıyor lafını duydum ....özellikle geçmiş zamanlarda düşüp düşmediğimi ısrarla soran doktora heyceandan olsa gerek düşmedim dedim  ama 3 sene önce merdivenlerden sırt üstü yuvarlandığım 2 gün sonra aklıma geldi.İşte bu sebepten dolayı acil spor,fizik tedavi,sıcak su pressleri vb. aktivitelere dahil olmam söyledi çünkü bu sırtla ilerleyen zamanlarda doğum yapmam imkansızmış çok şiddetli ağrılar çekermişim.

Bu olayın üzerine hemen gittim spora yazıldım,plates derslerine başladım ...bu aktiviteler esnasında giyilen kıyafetlerinde önemli olduğunu farkettim tabi..Ne kadar hafif ve uygun giyinilirse o kadar az yorulup o kadar rahat spor yapıyorsunuz.Bende bu özellikleri göze alarak bir ayakkabı almak istedim kendime ve hem spor aktivitelerine uygunluğundan hemde renk ve modellerinden dolayı tercihimi new balancedan yana kullandım.

Tercih ettiğim model bu oldu çünkü yürüyüş,koşu,plates,salon sporları vb. aktivitelere uygunmuş ve inanın o kadar hafif ki ayağınızda yokmuş gibi.Normalde zizigo.com ve vepashop tan almayı düşündüm ama iyi kide internetten almamışım çünkü kalıpları küçükmüş ve 1-1,5 numara büyük almam gerekiyormuş.Canlı,kanlı deneyip almak daha makbule geçti .

Mağazalarında koşu,yürüyüş,daha hızlı aktivitelere göre gruplandırılmış ayakkabıları var.Hatta kilo problemi olup da ayakları ağrıyanlar için spor esnasında yükü hafifletme amaçlı ayakkabıları bile var.Ayrıca dış görünüş olarak da klasik spor ayakkabılarında daha şık ve kullanışlı olduğunu düşünüyorum ( ee nede olsa bende bir dişiyim ):P 



Tabi sadece spor amaçlı değil yukarıda ki model gibi günlük ayakkabıları da var ki zaten new balance bu sıralar erkek-bayan gözetmeksizin unisex görünümleriyle herkesin ayağında .






Tabiki doktor  veya tıp uzmanı değilim ama arkadaşınız olarak eğer sizde benim gibi sırt ağrılarından şikayetçiyseniz,yatağa yattığınızda uzun bir müddet sırtüstü yatamıyorsanız sabah dayak yemiş gibi uyanıyorsanız bir uzmana danışın bazen hiç beklenmedik zamanda beklenmedik şeyler çıkabiliyor hiç yoktan kafanız rahat olsun ;) 

Seeu 



4 yorum:

  1. canım oncleıkle gecmıs olsun benımde oyle sorunum vardı nısanlımla evımızı duzerken ben bagrınırken sınırlenmıs sekılde merdıvenlerımızden dusmustum evımızde,tıpcı bırı olarfak ex kayınvalıde mudahale etmıstı ama taaa gecen sene zaten acılarım orta yerınde fenalarda bıde aynı senın dedıgın seyle doktora basvrdum bende cok dıkkatlı olmaya calısyorum

    YanıtlaSil
  2. sanada geçmiş olsun cnm doktora göründüğün iyi olmuş ben senelerdir bu tutulmaları yaşıyordum ama klimalardan,rüzgardan,ince giyinmiştim falan deyip erteliyordum meğersem kemik yamukluğundan kas spazmı oluyormuş dikkat etmek lazım

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle iyi bir marka hem rahat hem sağlıklı
    sana çok çok geçmiş olsun canım dikkat et kendine öperim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederm canım çok saol ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...