26 Aralık 2012 Çarşamba

DENİZ BERDAN GYPSY PUNK ELBİSE-MODAGRAM.COM

Herkese günaydınlarrrrr ve güzel günler

Uzun bir zaman önce Deniz Berdan'ın Collezione markasına bir koleksiyon hazırlayacağını duymuştuk..heh işte o gün yayınlanan bir kaç görselde 1 parça vardı ki nasıl içten istemişsem bir anda karşıma çıktı :) Koleksiyon satışa çıktı , alan aldı , giyen giydi ama satış noktaları bana pek bir ters olduğu için tam ümidimi kesmişken bir kaç blogda bu koleksiyonun modagram.com da satışta olduğunu öğrendim .Siteye girip çıkmam ve ödeme yapmam 5 dk. sürdü sadece :) Beğendiğim model hepinizin aşina olduğu 2 renkli elbiseydi tabi ki hem onu hemde 1 adet kendi markalarına ait modagram gömleği sepete atarak sabırsızlıkla beklemeye başladım. ( gömleğin detaylı yazısı için takipte kalın :) )

Öncelikle bu siteden ilk alışverişim bir kaç kere duymuştum adını ama pek bildiğim bir site değildi .Oysa ki baya yakından tanıyormuşuz kendilerini çünkü trendyolla öz kardeşlermiş ha ha :) Bende kargo takibi esnasında çıkış yerinin Tuzla Trendyol olduğunu görünce öğrendim bu durumu.Kargo sorunsuz,ödeme sorunsuz,site güvenilir ...tavsiye edilir ;)

veee gelelim dipnotlu görsellere ;)


Öncelikle insanın aynadan kendi resmini çekmesi heç kolay değilmiş , şekilden şekile giriyorsun elini kolunu nereye koyacağını şaşırıyorsun :) 

 Elbise çok rahat,kış için uygun kumaşta,babet,topuklu,bot ...istediğin her ayakkabıyla kombin yapılacak cinsten 

Biraz kilolu gösteriyor itiraf ediyorum ..Tamam bende dal değilim ama etek kısmında ki hareketlilikten dolayı karın bölgesinden itibaren biraz şiş bir görüntü oluyor ama bu durumuda bele takılan düz bir kemerle giderebiliriz ki birazdan aşağıda göreceğiniz Deniz Berdan'ın kendisi öyle yapmış gayette hoş olmuş :)



Sırttan fermuarlı 


Evettt buda Deniz Berdan'da ki duruşu en sona koydum ki beni yadırgamayın diye :) Hani 10 cm lik boy farkını,benim boyum kadar bacak boyunu ve Deniz Berdan'ın 2 çocuk annesi olduğunuuuuu hiçççç yadırgamayın diye :P 


Koleksiyonda benim tarzıma en uygun şey buydu , çok severek ve beğenerek aldım ...güzel günlerde giymek dileğiyle diyerek teşekkürlerimi sunuyorum


Takipte kalın ;)



2 yorum:

  1. Elbise çok güzel sanada cuk diye oturmuş.
    Etek kısmı tam bana göre. Bahsettiğin siteyi inceliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa saol cnm beğenmene sevindim ..bak bak hemen çok güzel şeyler var :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...