24 Aralık 2012 Pazartesi

DİLERİM Kİ ! ...


Günün 2. postundan herkese hello ;) 

Gayet içten gelerek,plansız,programsız yazmak istediğim bir yazıyla sizlerleyim ..
Aslında bu yazıyı yılın son günü yayınlamam daha doğru olurdu ama valla içimden geldi yayınlayım dedim...

Bu sene benim için hiç iyi bir sene değildi ne yazık ki ..Daha yılın 5. gününden başıma gelen olaylar tam bir türk filmi modunda ilerledi...Bol hayal kırıklı,bol kalp kırıklı,bol hıçkırıklı,salyalı ve sümüklü bir sene geçirdim ben ..tek zevk aldığım olay blog yazmaktı yalan yok...

ama yaşanılanlar,görülenler,duyulanlar,hissedilenler ne kadar can yakıcı olsa da ..''ölüyorum ulennn'' diye naralar atsak da ölmüyoruzzzzzz gençler ,sürünüyoruz  ...Şimdilerle sürünme eyleminden biraz belimi doğrultup üzerimde ki pisliği , çamuru temizlemeye çalışsam da yinede hepimiz insanız 2 söze göz pınarlarımızı doldururuz ....

Yukarı da yazdıklarım sayesinde ne yazık ki hayatımda en kolay ve çabuk tükenen şeyler güvenim ve umutlarım oldu...yerleri de istemesem de karamsarlıklarla doldu..

O yüzden bu sene için öyle yüzen gemi,uçan uçak benim olsun gibi uç isteklerim yok :P Hem sizin için hem de kendim için ;

SAĞLIKLI
HUZURLU
MUTLU
BOL KAZANÇLI
BOL KAHKAHALI
GERÇEK AŞKLI
GÜVENİLİR DOSTLUKLU
İYİ BİR EŞLİ
ORTAK MEYVELİ
BOL ALIŞVERİŞLİ 
BOL AYAKKABILI,ÇANTALI ( son 2 madde extraya giriyor :P )
.
.
.
KISACASI İSTEDİĞİNİZ,DİLEDİĞİNİZ HER ŞEYİN OLACAĞI TABİ ÖNCELİK OLARAK SAĞLIK VE HUZURUNUZUN OLDUĞU GÜZEL BİR YIL DİLERİM ...

TÜM SEVDİKLERİNİZİN,AİLENİZİN YANINIZ DA OLDUĞU
MUCİZELERİN SİZİNLE OLDUĞU GÜNLER,HAFTALAR,AYLAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE


SİZLERİ SEVİYORUM İYİ Kİ VARSINIZ ;)



6 yorum:

  1. gönüllden aminnnnn:))
    kampanyam var elidam beklerim çikolata sepeti hediye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım bakacağım hemen :P

      Sil
  2. zaten icten yazanlar bitek samimi olur ;)

    YanıtlaSil
  3. Guzel dileklerin ve ictenligin icin cok cok tesekkurler. Tum dileklerin en guzel haliyle 2013'de gerceklessin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ;) İnşallah hepimizin ki gerçekleşsin güzel bir yıl olsun :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...