7 Aralık 2012 Cuma

EAR CUFF NEDİR-NASILDIR ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Ne zamandır post girmek istediğim konulardan biride ''ear cuff'' diye adlandırdığımız küpe görünümlü ilginç şeylerdi.Dün akşam yayınlanan kayıp şehir adlı dizide de bu küpeleri görünce hadi artık dedim :) Peki nedir bu ''ear cuff '' derseniz ?

*İngilizcede Ear (kulak) ve Cuff (kelepçe) ( bir çok anlamı daha var bu kelimenin ama aralarından en mantıklısı buydu )  kelimelerinin birleşiminden doğan tüm kulağı kıkırdaktan , kulak memesine kadar saran küpelere verilen isimmiş.

*Hem orjinal,hem asi bir o kadarda şık olan bu küpelerin büyüklüklerine göre minimum takı çeşidiyle kullanılması öneriliyor yani hem kocaman bir küpe tak,hem de kolye takıp takıştır pek olmuyor.

*Eminim herkese yakışır bu küpeler ama benim şahsi fikrim bu tarz iddialı bir küpe takacağınız zaman saç modelinizin de güzel bir atkuyruk ya da doğal ama bir o kadarda şık bir topuz olması gerektiğini düşünüyorum ki birazdan aşağıda göreceğiniz görsellerde bu açıklamaya örnek niteliğinde :)

Bir küpe için bu akdar konuşulmaz be ablacım diyorum sizi görsellerle baş başa bırakıyorum :P










Yukarı da ve aşağıda görmüş olduğunuz resimde ki görseller açık saçla kullanılmış ama ben bu şekilde sürekli saçı kulak arkasında atma eyleminden sıkılacağıızı düşünüyorum ama yinede hoş durmuş 



Yakın bir zamanda edinmek dileğiyle.... takipte kalın ;) 
(görseller asos.com,chicnova.com)

HATIRLATMA : SÜPRİZ ÇEKİLİŞ İÇİN GÜNLER SU GİBİ AKIP GEÇERKEN HALA KATILMAMIŞ OLANLAR İÇİN TIKI TIKI TIK ;) 

7 yorum:

  1. herkesin cesaret edebileceği türden bi şey değil :)
    farklı bi aksesuar.

    bu arada blogunuzla yeni tanıştım. samimi ve içten.
    başarılarınızın devamını dilerim :))

    paylascaklarimvar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldinizzz :)

      Sil
  2. ear cufflar candır.cok estetik gelir gözüme.
    plastik olanlar haric listelediklerinin hepsi mükemmel <3

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bencede çok estetik duruyorlar :)) Plastik olanlar ilginç ama diğerlerinin yerini tutamaz tabi ki :)

      Sil
  3. love the ear pieces!
    Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    PS> I am hosting 6 giveaways at the moments so enter for your chance to win! (Total of $600)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 

    YanıtlaSil
  4. bence cok havalı bısı bende almıstım asostakılerın hepsını ama tac takıcam dıye onu takmıyorum cok aksesuardan bunalan bır kısılık olrak

    YanıtlaSil
  5. :) bende çok aksesuardan daralır hale geldim son zamanlarda zaten bu küpeler başka bişeyle takılmaz bence senin tarzına da çok yakışmıştır eminim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...