27 Aralık 2012 Perşembe

EYEEM NEDİR ? HAYDİ SİZDE GELİN !

Herkese tekrar merhabalar

Geçen haftalarda instagram twitterla yollarını ayırarak abuk,subuk güvenlik kuralları oluşturmaya başlayarak güncellemeler yaptı...önce amannn klasik şeylerdir diyerek okumadım ama ...en saçma yeniliklerinden biri...İnstagram bizim iznimiz olmadan bizim fotoğraflarımızı satabilecek :) napıcaksınız oğlum bizim fotograflarımızı,delimisiniz ? :))

Bende yukarıda ki durumu askıya alarak amannn ilerleyen zamanlarda görürüz dedim ama baktım herkes EyeEm diye bir app bahsediyor.Size kendi dilimde kısaca açıklayım :)



EyeEm ;

*instagram gibi bir fotoğraf programı
*Üyelik gerektiriyor
*İnstagramdan daha güzel ve net flitrelere sahip
*Görsel alanı daha geniş
*Tüm dünya resimlerinizi anında görebiliyor
*Fotografınızı yüklerken ; nerdesin ve ne yapıyorsun gibi başlıklar çıkıyor ekrana.. istersen orada ki hazır etiketleri kullanıyorsunuz,isterseniz de kendiniz yazıyorsunuz.
*Profil kısıtlama,gizleme gibi bir seçenek göremedim ya da bulamadım ben şu an her bir şeyimiz meydanda :)
*Siz bir fotograf yüklediğinizde eğer hazır etkiketlerden kullandıysanız , sizden sonra aynı etiketi kullanan kişilerin yüklediği fotografların haberlerini alabiliyorsunuz.



Benim gözlemlediğim ana özellikleri bunlar , sizin bildiğiniz veya eklemek istediğiniz bişey olursa beni bilgilendirin mutlaka :) Ben şu an keşif aşamasındayım , instagram kadar kullanmıyorum ama yinede aktif bir profilim var . Takip etmek isterseniz adileeee kullanıcı adını bulmanız yeterli...

İlk başlarda her programda olduğu gibi bir güvenlik tedirginliği yaşadığımız için herkes şahsi fotograflar yerine çekmiş olduğu müthiş manzara, materyal vb. görselleri kullanıyor benim gibi ....

Hadi sizde gelin şenlenelim :)




2 yorum:

  1. Bu güzel paylaşım için çooooooook teşekkürler!!! Ben hemen üye oluyorum :)))

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...