19 Aralık 2012 Çarşamba

HANGİ ALLIK ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Artık blogumda bir seri haline gelmiş olan, denediğim kozmetik,cilt bakımı,saç bakımı vb. ürünlerinin yorumlarıyla yine sizlerleyim.Geçtiğimiz haftalarda ve günlerde;

Hangi şampuan hangi serum ?
Hangi fondöten ?
Hangi kapatıcı?
Hangi pudra ?
Hangi göz kalemi ?  yorumlarını sizlerle paylaşmıştım.

Bu haftada Hangi allık markalarını tercih etmişim,hangisi bana uymuş,hangisini tekrar alırım,ummadık taş baş yaran allık :) hangisiymiş hepsi ilerleyen satırlarda sizlerle.Bu tarz yazılarım görüş içerikli olduğu için biraz uzun olabiliyor o yüzden sıkılmamanız dileğiyle ;)

1-NARS ORGASM



Nars markası her zaman sevdiğim bir marka olmuştur.Şu ana kadar sadece allıklarını kullanmama rağmen siyah ambalajlarından mı bilinmez ama bana her zaman şık geliyor görüntüleri.Allık aradığım bir anda kendimi nars orgasm alırken buldum ama sonradan çok pişman oldum ne yazık ki :(  çünkü ; Nars orgasm renk tonu benim cilt rengime hiç uymadı ve ne kadar sürersem süreyim yüzümde hiççççç belli olmadı.Farklı fırçalarla denedim,parmak uçlarımla sürdüm ama ne yaptıysam başarılı olamadım ve anladım ki beyaz tenlilere pembe tonlarından çok şeftali tonları daha kalıcı oluyor
Genel özelliklerine gelirsek ;

-Yapısı çok hafif
-Yağlanma yapmıyor
-Kendinden ışıltılı bir ürün ama doğal bir ışıltı veriyor , yağlı ve parlayan bir görünüme yol açmıyor
-toz şeklinde
-Sürerken ambalajında tozutma yapıyor ama çok değil
-Yine alır mıyım ? alırım ama kesinlikle orgasm rengini değil


2-MAC ( ADINI HATIRLAYAMADIĞIM ALLIK ÇEŞİDİ :) )



Evet kullandığım allığın modelini ne yazık ki şu an hatırlayamıyorum :) , İnternet üzerinden araştırdım ama dış ambalaj olarak aşağı yukarı hepsi birbirine benzediği için bulamadım.ama birazdan anlatacağım özelliklerden bir çoğunuz hatırlayacaksınız.

Yağlı ciltlere uygun diye bilinen şu şu marka allık diye bir şey yok ama yapısal olarak genelde toz allıklar tercih ediliyor.Ben durumumu mac mualarına anlattığımda bana bu ürünü önerdiler.

-Tam toz değil , tam krem değil
-Tozutmuyor
-Uçu düz fırçalarla değilde yassı fırçalarla daha iyi sürülüyor ve vurgulanıyor
-Kalıcılığı iyi , çok fazla tazeleme istemiyor
-Gerçekten cildi yağlandırmıyor.
-Çok büyük bir ambalajı olmamasına rağmen yapısından dolayı uzunnnnnn bir zaman gidiyor
-Benim aldığım renk ne tam  pembe ne tam şeftali ikisinin arası bir renk , gayet memnunum.
-Tavsiye ederim

3-CLİNİQUE QUİCK BLUSH



Adı üzerinde hızlı ve pratik uygulamalar için üretilmiş bir allık.Bende onlar gibi düşündüğüm için çantamda hem fırça hem allık taşımayım diye bu ürünü tercih ettim.

-Yapısı krem şeklinde
-Kapağın iç kısmına sıkıştırılmış allık , fırçanın dışarıdan döndürülüp çekilmesiyle uç kısma bulaşıyor
-Simli değil ama kendinden parlak bir yapısı var
-Çok nemli havalarda ne yazık ki benim cildimde yağlandırma yapıyor
-Renk ve kalıcılık olarak gayet başarılı
-Sıcaktan yanaklarım pembeleşti,şeker kız candy oldum gibi doğal bir görünüm sağlıyor :)
-Kapak içinde ki ürün bitmesine yakın orta kısmı fırça sürtmesiyle oyulduğu için dibe doğru fırça ne yazık ki ürüne yetişemiyor ve kullanılamıyor
-Ürünün tek avantajı allık kısmı tükense bile ondan yadigar bir fırça kalıyor geriye
-Fırçanın yapısı çok sık - kalın kıllı ve sanki saçma ama yağlı gibi geliyor bana yani yanaklarımda gezdiriken fırçada bir ağırlık olduğunu hissediyorum.
-Eğer cilt tipiniz bu tarz ürünlere uygunsa çantada taşımak için uygun olan bu ürünü tavsiye ederim.


4-SEVİL - SEVİLLA ALLIK


Sevil parfümerinin kendi markası olan sevilla yı duymayan yoktur herhalde.Hesaplı bir allık aradığım dönemde tercih etmiştim çokta memnun kaldım.

-Yapısı toz şeklinde
-Sürerken tozutmuyor
-Kalıcılığı iyi
-Ben bazen kaş altımada hafif geçiyorum toz şeklinde olduğu için far kıvamında oluyor
-Parlama yapmıyor
-Ambalajdan gözüken renkler gözünüze koyu gelse de sürdüğünüzde öyle durmuyor gayet doğal bir görünüm veriyor
-Benim kullandığım renk biraz turunculu olduğu için yukarıda ki maddeye dikkat etmek zorunda kalıyorum tabiki
-Mac in allıklarıyla aynı boyutta , oda kolay kolay bitmeyenlerden
-Yani kozmetiğe veya fondötene,pudraya parayı basarım ama allığı daha hesaplı alırım diyenler için tavsiye ederim fiyatı uygun , yapısı güzel


Evet benim makyaj çantamın allıkları bunlar , Piyasada o kadar kozmetik markası varken bunlar dışında benimde aklıma takılan acaba nasıldırlar ?  dediklerim oluyor..Siz neler kullanıyorsunuz , var mı vazgeçemediğiniz allıklar ?

See u ;)


3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Herkesin gözdesi :) ama bende yanlış renk tercihi oldu ne yazık ki ama marka olarak en iyilerden tabiki :)

      Sil
  2. merhaba sizi bloğuma beklerim:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...