13 Aralık 2012 Perşembe

HANGİ PUDRA ?

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Hangi .....? adıyla yayınladığım postlarım tüm hızıyla devam ediyor.Bu tarz yazıların hepimize faydalı olduğunu düşünüyorum çünkü her hangi bir ürün alacaksam,mağazaya gidip satış odaklı insanların tavsiyesinden çok ürünü kullanıp,dibini görmüş veya sevmemiş çöp yapmış,iyi-kötü tüm yorumlarını esirgemeden ürün hakkında yazı yazan bloggerdan fikir almak bana daha mantıklı geliyor.Ki bu yazı sonunda yine sizin tavsiyelerinize güvenerek bir tavsiye isteyeceğim sizden ;)

Blogumu ilk defa ziyaret eden,''hayırdır arkadaşım nedir bu hangi...? serileri'' diyenler  ve geçmiş yazıları kaçıranlar aşağıda ki yazıları tıklamanız yeterlidir ;)

Hangi sampuan , hangi serum ?
Hangi fondöten ?
Hangi kapatıcı ?
Hangi göz kalemi ?

1-MAC MİNERALİZE SKİNFİNİSH 




Bu ürün aldığım ilk pudralardandır.Yani gidip de bilinçli bir şekilde yaptığım ilk makyaj alışverişinin ürünlerindendir.Peki memnun kaldım mı kalmadı mı ?
-Hafif yapılı
-Toz şeklinde
-Fırçayla uygulama yapılıyor
-Ne yazık ki fırçayla ürünü sürme esnasında tozutma yapabiliyor.
-Yağlı ciltler için tavsiye ediliyor.
-Mat bir yapısı var
-Ben parlama veya ilerleyen saatlerde cildimde her hangi bir kusma yaşamadım.
-Çok etkili bir kapatıcılığı yok
-Tek başına değilde baz olarak doğal bir fondöten veya bb cremle kendini daha iyi gösteriyor.
-Çantada rahatça taşınıyor fakat içinde sünger veya fırçası olmadığı için pratik olmuyor.
-Ben bu ürünün dibini görmeye başladığım zamanlarda daha kapatıcı bir ürün aradığımı farkederek birazdan anlatacağım markaya geçiş yaptım ama bu ürün hala makyaj çantamda duruyor çünkü acil durumlar,hafif uygulamalar ve yukarıda dediğim gibi bb cremlerle bu pudrayı kullanıyorum bu konuda tavsiye ederim
-Ambalajı yukarıda ki gibidir.
-Mac profesyonel bir marka olduğu için bir çok renk tonu mevcuttur.


2-BENEFİT HELLO FLAWLESS 


Bu markanın ürünlerini gayet başarılı buluyorum.Fondöten,pudra vb. ürünlerini bütünlük sağlaması açısından birlikte almıştım ama bu pudra aralarından sıyrılarak gözde oldu benim için.Gelelim özelliklerine ..?
-Renklerinin teninizle birebir uyması süper
-Kapatıcılığı müthiş
-Hiç bir fondöten vb bir baza ihtiyaç duymadan tek başına harika bir görüntü ortaya çıkarıyor
-Kapatıcılığı yüksek olduğu halde cildi kurutmuyor ama kesinlikle parlama ve kusma yaşatmıyor.
-Yağlı ciltlere tavsiye ediliyor ki bende şiddetle tavsiye ediyorum
-İçerisinde fırça ve sürger var o yüzden çantada çokkk rahatça taşınıyor ve yer kaplamıyor.
-Fırçayla sürüm esnasında tozutmuyor.
-Süngerle sürüldüğü zaman topaklanma yapmıyor.
-Hafif uygulamalar için fırçayla, tam kapatıcılık için süngerle uygulamanızı tavsiye ediyorum.
-Ünlü ve popüler markaların ürünlerinin fiyatlarını hepiniz aşağı yukarı biliyorsunuzdur.Ben ilk defa bir markaya canı gönülden helal olsun diyorum ve ilk defa bir pudrayı sonuna kadar bitiriyorum kara göründü yani :))


evett bu iki pudra benim ve cilt tipim için ideal özelliklerde ki pudralar ...pudramın bitmesine sayılı günler kala,şöyle bir etrafıma bakınıyım neler varmış dedim ? Vee bir çok kişinin severek ve beğenerek kullandığı CHANEL MAT pudrayı keşfettim. parlama yapmaması benim için önemli bir özellik eğer aranızda bu ürünü veya bunlar gibi etkili ve başarılı bir ürünü kullanan varsa tavsiyelerinizi rica ediyorum özeliklede chanel pudrayla ilgili  ;)

see u :)





2 yorum:

  1. bence MAC canım :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif ve güzel bir pudra diğeriyle dönüşümlü kullanıyorum ben :) sevgiler cnm

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...