4 Aralık 2012 Salı

İNSTAGRAM GÜNLÜKLERİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Daha İnstagram kullanmayanlar için hazırladığım ''instagram günlükleri''adlı postumla yine sizlerleyim.Bu esnada fazla konuşup kafa şişirmek istemedim.Sizi bol görselleri araları dipnotlu bir yazıyla baş başa bırakıyorum ;)

Yukarıda ki peçeteyi kullanmaya kıyamıyorum inanın ki :) İsteyenler için porland kasa kenarı diyorum :) 

Bir insan bardakla aşk yaşar mı ? Valla yaşarmış... bir markette ürünün yanında hediye verdiler ama sanırım paşabahçede normal bir şekilde satılmıyor... aradım ama bulamadım bilen varsa beni bir aydınlatsın hayrına :) 

Semtimizin gece 2-3 kadar açık olan çeşit zengini manavı 

Bildiğiniz ben .....!


Yukarıda ki ve aşağıda ki resim İst.Hadımköy de bulunan ''Ağa Lokantasından '' Adı üzerinde osmanlı yemekleri yapan yani ev yemeklerinin parmaklarınızı yiyebileceğiniz cinsten olanlarını barındıran bir bünyeleri var :) 

veee yukarıda görmüş olduğunuz gibi her çeşit kompostoları var ...ben normalde sevmezdim ama buranın ki süperrr ve bide tabi tahinli kabak tatlıları 

Yolunuz Hadımköy-Alkent karşısına düşerse mutlaka uğrayın 

Farkettiyseniz bu sıralar boğazıma fazla düşkünüm :( Buda waffle manzaraları 

Ne olur ...?

Acayip bir okey çılgınlığı içerisindeyim bilgisayar,tablet,telefon farketmeden sürekli okey oynuyorum ...

Akşamdan kalmaların ve benim gibi hap yutamayanların can dostu 

Nokia basın lansımanı Kenan Doğulu konseri

Bahçeşehir Akbatı Avm Atatürk resimleri sergisi 

Aşure koması :) Tüm aşure yapanların ellerine sağlık 

Aşure yapamadım ama benim eserimde yukarıda ki aslan :) 

Ülkemizde savcının bile tufaya düştüğü, özellikle bulgaristan merkezli insan dolandırma yöntemlerinden biride yukarıda ki taktik bana çağrı atıyor , sonra ben ona geri dönüyorum falan filan ....heee oldu canımm ;)

3-2...1im kalmamış valla :) Sallly Hansen siyahtan hallice mürdüm oje 

Maslak 1453 ormanı ;) 

Penti pijamammm

Ve günün kahvelerinin dostu yine ben :)) İnsanın kendinden başka kimsesi yokmuşun ispatı haha:) 

HATIRLATMA : Yılbaşı için düzenlediğim süpriz çekilişe katılmak için tıkı tıkı tık 

see u ;)

6 yorum:

  1. sekerımmm su beyın kalp olayı olmasın uzuluyorsan ancakkkkk soylemesı kolay bılıyorum:) bunun dısında ıg guncene bayıldım pıjamaların ve tatlılar yemın ederım suan cıkolata yememe sebep :))

    YanıtlaSil
  2. :)) Valla o beyin kalp olayı son 1 senedir beni mahvetti zaten :P
    Veee onlar yüzünden tatlılara verdim kendimi sonunda da spora başladım :) Yine olan bana oldu yani :)

    YanıtlaSil
  3. çok keyifli bir post olmuş gülümseyerek baktım resimlere..:)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. Valla eğlenceli bir post olmuş bir tane resim çaldım senden itiraf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Valla dürüst davranıp söylediğiniz için asıl ben teşekkür ederim :) Hangisi merak ettim valla :P

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...