21 Aralık 2012 Cuma

KAR YAĞIŞLARINA HAZIRLIKSIZ YAKALANANLARA ÖNERİLER !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Dün yollarda sürünmemi,ayak donmalarımı saymassak karla aram çok kötü değildir ama ne yaparsak yapalım gerçek anlamda ''kar botu''diye adlandırdığımız botlardan giymiyorsak istersek 3 çorap üstüste giyelim yinede ayaklarımız''kesseler hissetmem'' modun da oluyor.

Bende herkese fikir olması açısından en sevdiğim ayakkabı sitesinden gelen maili sizinle paylaşmak istedim.Zizigo.com da istediğiniz çeşit ve marka var ,taksit seçenekleri de bol , kargoları da sorunsuz ee hadi sizde bakın ;)

Aşağıda göreceğiniz modelleri aranızda sevmeyen,kaba bulan da vardır eminim ama ''kar botu''denilen şeyler tam olarak bunlar canlarım :) Tabi bunları yoğun kar yağışlarında,lapa lapa kar durumlarında,dağlarda,kayak faaliyetlerinde kullanıyoruz di mi ? Öyle yazdan sonra hafif yağmurlar ciselediğinde değil çünkü garip duruyor,arkanızdan konuşurlar vallahi :))) Ben görsellerdekilerin hepisini beğendimmm valla beğendim ;)











HATIRLATMA : 31 ARALIK GECESİ SONA ERECEK OLAN SÜPRİZ ÇEKİLİŞİ KAZANAN OLMAK İSTEMEZ MİSİNİZ ? O ZAMAN BURAYA TIKLAMANIZ YETERLİ ;)


2 yorum:

  1. ayy evet yaa böyle bir bot istiyorum ama nerden alacağıma karar veremyordum zizigoya bakmak gerek o zaman kar havalarında en güzeli bunlar valla:)
    sevgiler canıkom

    YanıtlaSil
  2. Aynen cnm bunlardan başka herşey ne yazık ki ayağı donduruyor :) sevgilerrrrrr ;)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...