3 Aralık 2012 Pazartesi

KİEHL'S GECE SERUMU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Haftanın son yazısı; son dönemlerde çoğu kişinin kullanmaya başladığı,kullanmayanların da baya merak ettikleri ''gece serumu''diye adlandırılan ürünün tanıtımı olsun istedim.Ben kullandım çok memnun kaldım ve ürünü tüm eksi ve artılarıyla size anlatayım dedim ;)

Bu ürünü incelemesini okumadan önce bence bu markayla nasıl tanışmışım ve diğer ürünlerle nasıl komplike bir cilt bakım rutini yaratmışım bir bakmanızı tavsiye ederim ;) ( aşağıda ki linkleri tıklamanız yeterlidir )

Kiehl's ürünleri alışverişim ve içerikleri
Kiehl's kil maskesi
Kiehl's c vitamini serumu 

Evettt gelelimm ana konumuza ; bundan 1 ay önce kiehl's ürünlerini düzenli bir şekilde kullanmaya başladım.Yıkama jeli,tonik,nemlendirici,serumları ve maskesi

Genelde çok heves edip aldığım cilt bakım ürünleri ilk kullanımda etkili olsa da 2. ve 3. kullanımlarda tüm büyüsünü kaybetmektedir ama ilk defa kiehl's markasının ürünlerinde bu sorunu yaşamadım kullanmaya başladığım günden beri sabah-akşam hala aynı etkiyi,pürüzsüzlüğü,temizlik hissini veriyorlar.Buna da belki kaba bir tabir olacak ama ''verdiğin paranın hakkını almak''deniyor. Böyle söylüyorum çünkü cilt bakım ürünlerine hepimiz zamanında tonlarca para döküp,sonrada hayal kırıklığına uğramışızdır.



-C vitamini serumu hem içerik olarak hemde etkilerinden dolayı bence parasının hakkını veren ürünlerden biri

-Şunu belirtmeliyim ki yıkama jeli-tonik ve nemlendirici 3lüsünü kullanmayan,cildini düzenli bir şekilde temizlemeyen bir kişiye bu ürünü tavsiye etmek saçmalık olur .Çünkü güzelce günün yorgunluğundan,kirinden  arındırılmış,ferahlatılmış bir cildin üzerine uygulandığında sabah kalktığınızda farkı sizde göreceksiniz.

-1-2 damlası tüm cilde yeterli olduğu için 1 seneden fazla kullanılan bir ürün.

-İçeriğinde ki yağlar ve özellikle lavanta özünden dolayı kokulu bir ürün ama insanı rahatsız etmeyecek derecede ( tabi alerjiniz varsa mutlaka belirtiniz )

-Sürüm esnasında lavanta özünün parçalanıp ölmemesi için avuç içine damlatılarak tampon yapılarak sürülmesi söyleniyor.

-Adı üzerinde gece serumu olduğu için akşamları sürülüyor ve sabah kalktığınızda daha aydınlık ve ferah bir ciltle uyanıyorsunuz.

-Ben tam yatarken değilde yarım saat önce sürüyorum çünkü ürünün emilme süresininden önce yattığım zaman istemeden de olsa yastığın ürünü emmesine sebebiyet veriyorum bunu engellemek içinde cildimin ürünü biraz emmesi bekliyorum.

-Her cilt tipine uygun  bir ürün. Benim cildim yağlı olmasına rağmen her hangi bir yağ artışı vb. görmedim aksine bu ürünleri düzenli kullandığımdan beri gün içinde ki parlamalarım ortadan kalktı diyebilirim.

-Sabah kalktığınızda bu ürünü sürseniz de sürmeseniz de mutlaka cildinizi rutin bakım ürünlerinizle temizlemeniz tavsiye ediliyor.

-Benim cilt tipime haftada 3 kez kullanmam önerildi

-Şişesinin cam olması bence daha sağlıklı olmuş.

-Damla ayarlarını kolayca yapabilmemiz için kapağı  ''damlalık''şeklinde yapılmış ki çok mantıklı olmuş.


-Kısacası sabah kalktığınızda baygın,solgun,şişmiş bir surat görmek yerine makyajsız ama canlı,ferahlamış,aydınlık bir cilt görmek istiyorsanız mutlaka bu üründen edinin daha ilk kullanımda sizde farkı göreceksiniz.




Peki bu kadar iddialı özelliği olan bir ürünün içeriği nedir diye sormazlar mı adama :)))) Hemen yazıyorum :)

*Çuha Çiçeği Yağı= cilt bariyeri onarımı üzerinde etkilmiş ve cilde ışıltı kazandırıyormuş. 
*Lavanta Özü Yağı= tahriş olmuş cildin rahatlatılmasına yardımcı olurken, cildin lekeli görünümünü azaltarak, daha dengeli bir renk tonuna kavuşmasına katkıda bulunuyormuş. Cildin daha ışıltılı görünmesini sağlıyormuş
*Skualan=cilt ile sıkı bir bağı olan, cildin yenilenmesini sağlayan, yüksek nem veren bir lipiddirmiş 






Bu ürünü nerede bulurum , ben uzakta oturuyorum yakınımda mağazası yok diyorsanız size süper de bir haber vereyim öncelikle şuraya bir tıklayın  alacağınız ürünlerinizi belirleyin sonrada 0212-466-6175 numarayı arayarak telefonda siparişinizi verebilirsiniz ;) 


Mutlu haftalar see u  ;)




2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...