5 Aralık 2012 Çarşamba

LADUREE MAKYAJ KOLEKSİYONU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Yanlış hatırlamıyorsam geçen sene makaronlarıyla ünlü laduree markasının makyaj ve güzellik koleksiyonunu çıkaracağını duymuştuk.Eğer makaronları böyleyse kim bilir makyaj malzemeleri nasıl olur diye göz bebeklerimiz parlamıştı vee beklenen an geldi....:)

Daha satışa çıktılar mi bilmiyorum ama uzun zamandır bekleyenlerin merakını gidermek için size çeyizlik kıvamında ki makyaj malzemelerinin görsellerini sunuyorum :)

Makyaj malzemesi değilde sanki evin salonuna koymak için süs eşyası kıvamındalar vallahi :) 

Yukarıda gördüğünüz ve aşağıda renk skalası bulunan şey bence far :) Önce allık dedim ama gri ve kahverengi hatta sarı allık olmayacağını düşünüp farda karar kıldım :) 


Ayna ve fırçasıda koleksiyonun diğer öğeleri gibi çok şık olmuş


Pudra,fondöten,kapatıcı....


Yukarıda ki fondötense şayet renk seçeneği biraz sınırlı olmuş 

Bununda yine tahminlerime dayanarak krem allık olduğunu varsayıyorum acaba lip balm mı ? ayyy bak şimdi emin olamadım bilen aydınlatsın bizi :) 

Ve yukarıda ki gül yaprağı şeklinde ki şey  yine tahminimce allık olabilir :) 



Ürünlerin geneli böyle ..kaliteleri konusunda bir fikrim yok ama fiyatlar uygun olursa sırf dış görünüşleri için bile alınabilir diye düşünüyorum :) Bakalım ülkemizde ne zaman satışa çıkacak merakla bekliyoruz ;)



10 yorum:

  1. ayy ne guzel şeyler bunlar böyle ama tatlım sitende sorunmu var girene kadar akla karayı seçtim cor zor oldu..
    bu makyajları kullanmaya kıyamaz insan ayol antika gibi değerli duruyorlar bayıldım...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten antika gibiler :)) Valla cnm bildiğim kadarıyla bir problem yok sitemde ama bu sıralar bir kaç kişiden ayn şeyi duydum acaba sağ taraftaki logo vs. çokluğundan mı yavaşlıyor bilemedim :S

    YanıtlaSil
  3. insan kıyamaz bunları kullanmaya şeker gibiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Baya merak ediyorum doğrusu kalitelerini fln sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  4. Ama bunlar çok güzel. Makyaj malzemesinin elin altında bulanabileni makbul dışarımı çıkıcan salondamısın koy bunlardan bir kaç tane sür ve çık. hem dekoratif hem kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynı fikirdeyim ürünler bitse bile ambalajları gayet kalıcı

      Sil
  5. Fırçalar çok şık ama konu Ladure olunca fiyatlarının uygun olacağını hiç sanmıyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede pek uygun olmazlar , sanmıyorum :(

      Sil
  6. fiyatlar konusunda hemfikiriz iyi olur baya ama tasarımları bile harikaaaa !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide fiyatlar konusunda bir süpriz olur :) şimdi dahada meraklandım valla :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...