11 Aralık 2012 Salı

MAİNİLİ FANTASY ART & DESİNGN VE MASAL SAATLERİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Başlığın uzunluğundan ve içeriğinden bir tasarım postu olduğunu farketmişsinizdir ve eminim saatlerin güzelliğini gördüğünüz zaman benim gibi sizde çok heyecanlanacaksınız.

Birazdan görsellerini göreceğiniz saatlerle Allah sizi inandırsın aşk yaşıyorum ve niyetim de gayet ciddi :) tabi önce mainili kimdir?nedir? derseniz önce burayı tıklamanızı öneriyorum .İç dünyası neşeli,kıpır kıpır ve masal dünyasında yaşayan, yaşı ne olursa olsun içinde ki çocuğu öldürmeyen birinin ancak bu tasarımları yapaçağını düşünüyorum ben ki bence yanılmıyorum :)

Bu saatler bence hazır önümüz yılbaşıyken alınabilecek güzel hediye seçeneklerinden,yani biri bana alsa pek bir mutlu mesut olurum ,sizde birini mutlu etmek isterseniz ve bu saatlerin nerelerde olduğunu bilmek isterseniz casettebutik ve kendi sitesini ziyaret edebilirsiniz ( bildiğim kadarıyla ) :P









Kordon uzunlukları yukarıda ki gibi 

Ve kendileri kadar kutuları da güzel ...klasik bir saat kutusundan çok bu tarz hem hediyelik hemde eğlenceli kutular daha çok hoşuma gidiyor :) 


mainili.com dan siz sevgili aşk çeşmesi takipçilerine ELIDAA koduyla %20 indirim varrrrr :)


 The End :) 

4 yorum:

  1. canım çekilişim var beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Beğeniniz ve paylaşımınız için çok teşekkür ederim :)

    Madem böyle güzel bir paylaşım yaptınız ben de size bir süpriz yapayım, okuyucularınıza indirim kodu vereyim.

    Okuyucularınız, www.mainili.com dan yaptıkları alışverişlerde, ödeme sırasında ELIDAA kodunu girdiklerinde %20 indirim kazansınlar :)

    Dilerseniz blog yazınızda bunu paylaşın, belki yorumumu okumazlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek :) Süperrr bir haber bu yeni bir postla bunu paylaşıyorum hemen dediğiniz gibi yorumda dikkatten kaçabilir :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...