12 Aralık 2012 Çarşamba

MAİNİLİ.COM'DAN %20 İNDİRİMİNİZ VAR !

Sevgili takipçilerimmmmm hepinize ve herkese  günaydınnn :)



Bu sabah size güzel bir haberim var dün size bahsettiğim mainili süper saatleri hatırlarsınız

''yoo ben hatırlamadım, görmedim''diyenler buraya ,
''aa evet hatırladım ama bir daha bakıyım,içim açılsın''diyenler buraya
''hani neredeymiş ? '' diyenler de buraya tıklasınlar ...her yol paristen hallice her link mainili saatlere çıkıyor no problem yani :)

Bu güzel saatlerin tasarımcısı hem bana, hem size bir süpriz ve güzellik niteliğinde mainili.com  dan yapacağınız alışverişler için size,bize,hepimize  %20 indirim hediye ediyor Bunun için tek yapmanız gereken ödeme sırasında ELIDAA kodunu girmeniz 

mainili.com da sadece saatler yok tabi ki kolyeler,küpeler,broşlar,yüzükler vb. sevdiğiniz aksesuarlara da mutlaka göz atın derim

Hepinize iyi ve keyifli alışverişler dilerimm bu güzel jest içinde sevgili mainili'ye teşekkürleri bir borç bilirim :)
See u ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...