26 Aralık 2012 Çarşamba

MANGO İNDİRİME GİRMİŞ BENİM PAYIMA NELER DÜŞMÜŞ !

Herkese tekrar merhabalar
Bu sıralar postlarımda bir bolluk bereket var maşallah nazar değmesin :)
Normalde gün içinde öyle 2-3 post girmeyi sevmiyorum çünkü İlk postun hakkı yeniyor ve sizi de fazla sıkmayım diyorum :)

Çoğunuzun haberi vardır ama ben yinede söyleyelim mango bu salı yani dün itibariyle %50'ye varan indirime girdi.İndirim konularında en sevdiğim mağazalardan biri mango ..çünkü savaşa hazırlanır gibi hazırlansalar da mutlaka müşterilerini arayıp bilgilendiriyorlar ve hem kendileri hemde bizler için kolay alışveriş adına önceden seçim yaptırarak indirim günü sadece ödeme fırsatı sağlıyorlar.....zara duy bunları duyda utan :))))

C.tesi bana gelen telefonla , pazar günü bende seçimlerimi yaptım...ama sizleri çok heveslendirmeyim kendi adıma çünkü ben öyle aman aman birşeyler seçmedim...

*Güzel bol kazak ve bluzler ,skinny pantolonlar var ama bunlara şu aralar pek ihtiyacım olmadığı için hiç bakmadım.
*Elbiselerde bollukta ama ne yazık ki mangonun elbise kalıpları bende bir tuhaf duruyor :)
*Ayakkabı ve çantalara bakmanızı tavsiye ederim

ee geriye ne kaldı sen ne aldın derseniz ...


Bu kazak...hem rengini hemde ince oluşunu beğendim günlük kullanımlar için çok rahat 



veee bu pantolonu aldım ...böyle durduğuna bakmayın pantolonun.... aslında her tarzda kullanılır ki ben bu pantolonu modatutkusu blogunun instagram hesabında Yasemin hanımın günlük bir kombinin de gördüm.Üzerine bir kazak ve altına supergalarla giymiş kendisi ama beyazını ...ve süper olmuş 
kırmızı ve beyazı da var yani aklınızda bulunsun tavsiye ederim :) 



Şimdilik bu kadar :)
The End 

4 yorum:

  1. Güzel alışveriş olmuş canım.. Güle güle kullan :)
    Benimde elbise ihtiyacım vardı ama en küçüğü bile bi garip durduğundan hiç birşey almadan çıktım :) Bu indirim bana yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek bişey yoktu bana göre de .. son 2 senedir nedense mangonun elbise kalıplarında bir tuhaflık var anlamadım gitti :)

      Sil
  2. Güle güle kullan. Bende Mango indiriminden yararlanamadım henüz.

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ..bende bunlar dışında pek bir şey bulamadım ne yazık ki :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...