10 Aralık 2012 Pazartesi

MARKAFONİ - PLAYMAX ALIŞVERİŞİ !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Son dönemlerde online alışveriş siteleri daha fazla dikkat çekmek ve güven kazanmak açısından ünlü şahsiyetlerle işbirliği içerisinde oluyor ya bir marka üzerinden ya da outlet misali bir çok markanın tanıtımını yapan ünlüler arasında geçen hafta markafoni de Merve Sevi vardı.

Sevi Playmax adlı markanın elbise ve bluzlerinden oluşan bir koleksiyonun satış tanıtımının mankeni olmuş ki bence çokta güzel olmuş.Koleksiyonun tarzı ve modelleri ona baya yakışmış sanki ?

Ben bu tarz  canlı, kanlı, tanıdık, tanıtım yapılmasını daha çok seviyorum çünkü beğendiğimiz bir ürünün aşağı yukarı nasıl duracağını kestirebiliyoruz.Kampanya ne yazık ki bitti.. ki zaten özellikle elbise modelleri çok hesaplı ve güzel olukları için kısa bir süre içerisinde tükendi.

Ben bir adet elbise aldım ve söylenilen süreden daha kısa süre içerisinde elime ulaştığı için mutlu mesut oldum.Lafı çok uzatmadan sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :P Önce beğenip de alamadıklarım sonra nüfusuma geçirdiğim elbisem sizlerle :))





Bu tarz uzun elbiselere yazdan beri takık olduğum için ,sonbahar başında Yelizin Dünyası Style butikten tıpatıp benzerini almıştım o yüzden sevinçliyim :)) 



Markafoninin kutu değişikliği gözümden kaçmadı :)  bence güzel olmuş 

Her elbisenin Merve Sevi'li resmi var benimkinin yok :) Bende bu görseli koymak zorunda kaldım.Yaka detayından dolayı çok hoşuma gitti ..kumaşı da tam tahmin ettiğim gibi çıkınca çok mutlu oldum .



Genel olarak online alışverişlerimde pek bir sorun yaşamadım şu ana kadar ama bu sefer değinmek  ve sizede sormak stediğim bir konu var 20tl ye bir elbise alıp kargosuna 6 tl yani elbisenin yarı fiyatı kadar bir ücret vermek sizce mantıklı mı ? Bana biraz mantıksız geldi ama ...:S 

Yinede sorunsuz ve zamanından önce gelen kargo ve ürünüm için markafoniye teşekkürler ;) 


(görseller:markafoni)

6 yorum:

  1. o kadar çok beğendiğim ürün oluyor ki kargo ücreti bazen beni caydırmaya yetiyor:)) gıcık oluyorum bu kargo ücreti olayına! elbisenin yaka detayı çok değişik ve şık, iyi günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  2. Evet bu sefer bana da baya saçma geldi çok beğendiğim için aldım ama ..çelişke kalsaydım sırf bu yüzden almayabilirdim :) Teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. harika elbiseler seninkide çok guzel bende internetten giyinenlerdenim:)
    güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Valla online alışveriş çılgınlığı başladığından beri normal mağazadan bişey almaz oldum bende:)

      Sil
  4. elbisen çok şık canım gerçkten bayıldım. internet alışverişine çok alışmışız mağazaya gttiğimizde de manken üzerinde görmek istiyor insan :) İyi günlerde giy canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım gerçekten de mağazalarda manken arar olduk denemeye bile üşeniyoruz artık :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...