18 Aralık 2012 Salı

MİMLENMİŞİM BEN ! 5 SORU 5 CEVAP !

Herkese sabah saatlerinden sonra tekrar merhabalar ;)
Akşam üstü mesai bitimine doğru saydığım saatleri dakikalara indirmeye çalıştığım şu anlarda gün içinde yayınlanan postları okuyordum ki bir de ne göreyim mimlenmişimmmmm bennn :)

Sevgili HayatReçeli beni mimlemiş ve tabi ki bende onu kırmayarak mimine iadeyi ziyarette bulunuyorum :P Tabi siz onun hem güzel blogunu hemde mim sorularına cevaplarını okumak için buraya tıklıyorsunuz 


evettt bakalım mim soruları nelermiş ?


1- Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Bu sorunun cevabını mantıkla düşünebilen,başkasına verdiği akıllarla felsefenin dibine vuran biriyim ama  işin içine duygular girdiği zaman safın önde gideniyim valla yalan yok :P

2- İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önünde ki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?

Valla bu duruma kendim dahil herkesin doyumsuz olduğunu söyleyerek cevap vermek istiyorum hiç kimse inkar etmesin hepimizin içinde azıcık ucundan canavarlaşma güdüleri var :) Çünkü bazı şeyler elde oldukça hep daha fazlası isteniyor ama böyle bir durumda yinede sükretmesini bilen insanlar olduğunu da unutmamak lazım.Gün başladı neredeyse bitiyor,şu an bunları okuyorsunuz 1 saniye sonra ne olacağı belli değil..yaşıyoruz ..buna da şükür ...

3-Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğn bir şey var mı?

Keşke şunu almasaydım dediğim pek bir şey olmadı şu zaman kadar ama online alışveriş hastalığına yakalanmış bir virüslü olduğumu itiraf ediyorum işte bazen 3 ona 5 ona diye şişirdiğim kartlarımdan dolayı pişmanlıklarım olabiliyor :(

4- Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun? yoksa susmak adalet mi dersin?

Haklı olan insanların her zaman hakkını savunmasından yanayım ama bazı konularda o kadar kazıklar yedim ki dilimi yuttum suskunluğum adaletimdir bazılarını Allah'a havale ediyorum dedim ....hala suruyorum ilerleyen zamanlarda göreceğiz inşallah ...:)

5- Tok gözlü müsün? yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?

Valla olması gereken konularda tok gözlüyümdür ama bende her dişi gibi ayakkabı ve çanta konusunda gözü kararıp hepsi benim olsun diyenler derneğine üyeyim :)

mim sorularının sonuna geldik adettendir benimde bu mimi birilerine paslamam ve çığ gibi büyüyen mim zincirine halka takmam lazım ama son zamanlarda bu mimi baya kişide okuduğum için kimin yapıp yapmadığını hatırlayamadım o yüzden benden tüm yapmayanlara gelsin ;)

Sevgiler,saygılar ;)

2 yorum:

  1. harika cevaplar canımmm verdiğin için teşekkürler:)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...