28 Aralık 2012 Cuma

MODAGRAM GÖMLEK !

Goodmorning herkese :)

2 gün önce modagram dan ve Deniz Berdan'ın koleksiyonundan bahsetmiştim size bakınızzzz ve bu alışverişim esnasında birde gömlek aldığımı söylemiştim.Son zamanlarda değişik gömlek ve bluzlara baya bir sempatim var.Aldığım gömlekte desen olarak oduncu diye adlandırdığımız modelde olsa da omuzlarında ki dekoltelerinden dolayı baya bir beğenimi topladı.

Aslında o tarz omuz açık bluz ve gömlekleri evde de sadece bir makas yardımıyla yapabiliriz ama evdeki gömlekleri elimin ayarını kaçırıp hiç etmek istemedim ve hazır aldım :) gömlek modagramın kendi markasından sitedeye göz atmanızı tavsiye ederim


Kumaşı baya kalın ve tam kışlık yani ilkbahar da giyilmez diye düşünüyorum.



6 yorum:

  1. çok beğendiimmm...
    Çok güzel..
    evde yapabiliriz gerçekten çok basit görünüyo
    ama kalıp aşamasında bu yapılmalı hazır gömleğe bunu yapmak istersek söyledğin gibi göölek ziyan olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum sonradan yapılmalarda kötü olabilir sonuçlar :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Guzel gomlek guzel blog! basarilar :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , beğenmenize sevindim

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...