18 Aralık 2012 Salı

PELERİN-CLOAK ..YA DA HER NEYSE !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Havaların buz gibi olduğu zamanlarda özellikle düğün,dernek,gece eğlencesi vb. özel organizasyonlara giderken üstümüze başımıza özeniriz .çantamızı-ayakkabımızı uydururuz da tam kapıya geldiğimizde mont vb. olarak üzerimize ne giyeceğiz diye kara kara düşünürüz.

Böyle durumlarla nadir karşılaştığımız içinde senede 1 yada 2 kere giyeceğimiz bir kürk ya da etol almaya üşeniriz.

Bu sene şanslıyız çünkü hem günlük kullanımlarda  kırmızı başlıklı kız olmamız mümkün hemde özel günler için giydiğimiz kıyafetin havasını bozmadan donma tehlikesini al aşağı etmemiz olası :)

PELERİN kabanlardan bahsediyorum aa dostlar :) bu sene nereye kafanızı çevirseniz marka gözetmeksizin her renkte pelerin kaban bulmanız mümkün.Bence pançodan hallice bu kabanlar hem giyeni sempatik bir havaya sokuyor hemde çok şık duruyor.Vakit geçmeden,benim gibi sonra alırım deyip aradığınız modeli bulamama hüznü yaşamadan bir adet edinin derim ;)


Bazı modeller normal kaban görünümünde oluyor ama yukarıda ki renk ve model çok şık bence 










6 yorum:

  1. pelerinlere bayılırımm
    bu seçtiklerinde model olarak çok güzeller..
    tşk paylaşım için
    resimleri kopyaladım bilee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) keşke markalarını da bilseydim daha iyi yardımcı olurdum sana ama maalesef bu modelleri genel görsel aramalarından buldum :)

      Sil
  2. ilk fotograftakinin kürkü olmasa süper^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kürksüzde güzel olabilir :)

      Sil
  3. Merhaba blogunu yeni kesfettim harika seyler var. Tam da kaban diktirmek istiyordum ve sanirim modeli sectim ustten ikinci inanilmaz guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn :) beğenmene sevindim 2.nin bende hayranıyım ama bulamadım en iyisi dediğin gibi diktirmek :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...