25 Aralık 2012 Salı

RÖTARLI ARGAN YAĞI İNCELEMESİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçen ay bir arkadaşımın İstanbul Beylikdüzü semtinde güzel bir kuaför açtığından bahsetmiştim

SALON NİLYA Barış Mah. Belediye cad. Ginza Lavinya Sitesi C Blok No: 30/179 Beylikdüzü/İst)

Twitter,facebook ve instagram üzerinden yaptığım duyurularda da bunu duyurmuştum...ee gide gele saçlarımla daha haşır neşir oldum bu sıralar...

Son 3 senedir önü uzun , arkası uzun kullandığım modelden ben değil ama çevremdekiler sıkılmış olacak ki uzat uzat diye ısrar ettiler bende modeli bozulmuşken saçlar omuzlarıma gelmişken uzatmaya devam edeyim dedim ama ne yazık ki ben uzun saça bakamama konusunda uzmanım çünkü çok fazla topuz şeklinde model kullandığım için ( sevmesem bile ) saçlarım çok kırılıyor.

Son zamanlarda çektirdiğim fönlerin öncesinde kullanılan bir sprey yağ vardı saçıma klasik yumuşatıcı yağlardan sanmıştım ama sonradan sorduğumda meşhur Nashi Argan yağı olduğunu öğrendim.O ürünün kullanıldığı günlerlerde ki fönlerim çevredende farkedilir şekilde süper gözüküyordu.Parlak,canlı ama kesinlikle yağlı,sönmüş bir görünümde değil...Bende bu sebepten dolayı bu üründen edindim.Başlıkta rötarlı dedim çünkü bu ürün geçen seneden beri çok meşhur ama ben yağ vb. ürünleri pek sevmediğim için kullanmazdım ama bu yağ süper kokuyor ve saça uygun bir şekilde kullanıldığı sürece yağlandırmıyor.

Şişesi aşağıda ki gibi ve ne yazık ki ağız kısmında kendinde sprey başlığı yok direk ele döküp sürmeli.Denk dezavantajı bu sanırım ürünün.


Normalde kuaförlerde bu ürünü saçınıza uygularken bu şişenin daha ufağının spreyli versiyonunu kullanıyorlar bende ondan istedim ama onlar kuaförlere verilen testerlardan mış yani size o boyunu satmaya kalkışırlarsa almayın derim ben ..kendilerine deneme olarak verilen ürünü paraya çevirmeye çalıştıklarını anlayın :) 


Eee demokraside çareler tükenmez hemen gittim en yakın watson's a 3tl ye yukarıda ve aşağıda görmüş olduğunuz sprey şişesini aldım 100ml lik bir şişe ve argan yağının tamamını aldı ..ne olur ne olmaz diye ürün şişesini de atmadım çünkü valla çünküsü yok niye atmadıysam ahhaha :)) 


Bu sayede size yağın rengini de göstermiş oldum ...

Kullanış biçimlerine gelirsek ;
*Islak saça kullanılıyor;kabarmayı önlüyor
*Nemli saça kullanılıyor;yine kabarmayı önlüyor,yumuşatıyor ve parlatıyor
*Kuru saça kullanılıyor;ısı öncesi ve sonrası olarak 
*Kullandığınız fırçaya az bir miktar sıkarak saçlarınızı tarayınız , ürünü daha iyi yedirmiş oluyorsunuz
*Sprey şeklinde kullanımlarda çok yakından sıkmayın , uzaktan 4-5 fıs gezdirerek 

*Bu yağ çeşidi için bir dipnot geçmek istiyorum ben kullanmadım ama araştırmalarım sonucunda doğal bir yağ olduğu için bu yağın saf halini cilde kullanmakta her hangi bir sakınca yokmuş özellikle yazın güneşlenme esnasında çok faydalı oluyormuş cildi yumuşatıyormuş.

ve sonradan edindiğim bir bilgiye göre de bu yağın güneş görmemesi gerekiyormuş , o yüzden koyu renk şişedeymiş,eğer sizde benim gibi fıs fıs şişeye doldurduysanız güneş görmeyecek şekilde muhafaza  ediniz 

( yukarı da ki dipnotta kullandığım eksik bilgiler konusunda beni uyaran sevgili Deniz'e ve adsız takipçime ayrıca teşekkür ederim ;)


Piyasada argan yağı adıyla çok sahte ürün varmış ama Nashi markası bir çok kişinin tercih ettiği iyi bir marka bende tavsiye ederim.Saçınıza bir çok ürün kullanmaktansa tek ve etkili bir ürün kullanmanızı öneririm.


see u ;)

6 yorum:

  1. Canım sen kuaförden bu yağı kaç liraya aldın?
    Bende Beyklidüzü'ndeyim nashi argan yağını birkaç kişiden duydum fakat satan kuaför bulamamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 80 tlye aldım ben.. araştırdım her yerde 80tlmiş daha aşağısını bulamadım

      Sil
  2. güneş görmemesi gerektiği için koyu renkli şişede haberiniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bu konuda bi bilgim yoktu teşekkür ederim aklımda bulunsun :)

      Sil
  3. Bir konuda düzeltme yapmak istiyorum; Bu Nashi ürünü sadece saç bakımında kullanılır ve argan yağı değildir sadece içerisinde bir miktar argan yağı vardır ve gerisi kimyasaldır bu nedenle kesinlikle ciltte kullanılmaz. Saf argan yağı olsaydı rengi böyle kırmızı olmaz açık altın sarısı renginde olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltmeniz için teşekkür ediyorum öncelikle...bu ürünü almadan önce araştırırken birden fazla kişinin ellerinde kalan yağı ciltlerine de uyguladığını okudum özellikle bu marka için konuşuyorum ...ama dediğiniz doğru tabi
      ki de içinde kimyasalları var ki aktarda satılan saf argan yağlarının bile gerçek olmadıklarını söylüyorlar ...saf argan yağı fasta varmış ..safını görmediğim için rengi konusunda da pek bir yorum yapamıyorum tekrar bilgilendirmeniz için teşekkürler ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...