27 Aralık 2012 Perşembe

SHOETEK ZIMBALI BOT KEŞFİ !

Günaydınnnnnnn herkesciklere :) 

Bu hafta ..geçen hafta ki  kar engeline takılan kargolarım aynı anda şirkete gelince.İş yerinde ki meraklı bakışlara fazlasıyla maruz kaldım he tabi patronumun da babam olduğunu söylersem siz düşünün artık o kutuları hangi koşullarda ufaltıp,daraltıp,dikkatleri nasıl başka yöne çekmeye çalıştığımı ;)

Geçen sene zaradan klasik kısa siyah zımbalı botlardan almıştım daha doğrusu kardeşime aldırtmıştım,geldi,giyidim 3-5 kere ama bir müddet sonra her zara ayakkabısında yaşadığım gibi ayaklarımı parçaladı resmen,parmaklarımı vurdu ve giyemez oldum...Bu deneyimden sonra artık zımbalı bot almam dedim ..bir kaç defa ash botlara niyetlensem de hiç bir zaman numarasını bulamadım,o kadar para vermekte işime gelmedi açıkcası çünkü zımba bir moda ve bugün var yarın yok :P  ...

Vee istediğim boyda zımbalı,rahat hatta taban kısmı kürklü botu sonunda cuzi bir rakama buldum tabi bulmamda İnstagramda gezerken bana ilham ve bilgi veren ''kavunluvotka''nın da emeği büyük :) Burdan teşekkürlerimi sunuyorum kendisine ;) 

Nereden buldum hemen söylüyorum Shoetek adlı mağazadan bu mağazayı senelerdir bilirim hatta ilk nişantaşın'da vardı eğer yanlış bilmiyorsam çünkü her giden 50tl ye süper ayakkabılar var diyordu.Sonra Merter ve Yeşilköy mağazasıyla tanıştım ben ama yine internetten aldım .Kendi numaram tam oldu çok rahat tavsiye ederim.


Genelde böyle uzun botlarda yürümelerde özellikle araba kullanma esnasında pedal hareketlerinden dolayı derilerinde kırılmalar oluyor ama bu ayakkabının derisi yumuşak ve istediği şekli aldıktan sonra yine eski düzgün haline dönüyor kırılmıyor yani :) 





10 yorum:

  1. merhaba çok yakışmış güle güle kullanın tabanınında resmini görebilir miyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ...taban kısmını fotoğraflamayı unutmuşum ama akşam mutlaka çekip yarın sabah posta eklerim sizin için :)

      Sil
    2. Kusura bakmayın fotografı çektim ama yanlışlıkla sildim aklımdasınız en kısa zamanda yüklücem :)

      Sil
    3. rica ederim ilginize teşekkür ederim:)

      Sil
  2. güle güle kullan canım...
    çizmeler çok yakışmış.......
    süper....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güle güle güzel günlerde giy canımm :)) Bu fiyata hem %100 deri hem rahat hem de şık bir bot :)

    YanıtlaSil
  4. Keşif için tekrar teşekkürler valla :) son zamanlarda en sevindiğim alışveriş oldu :)

    YanıtlaSil
  5. acaba karsıdan cekılmıs bır fotoda koyabılır mısınız? ben de almayı dusunuyorum da bacaklarım ınce kotu durur mu dıye dusundum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://aelidaa.blogspot.com/2012/12/deniz-berdan-gypsy-punk-elbise.html

      bu linkteki resimlerden belki fikir edinebilirsiniz.zayıf bacaklara 2 modeli de yakıştırıyorum ben ama yine tercih sizin tabi :) eğer internetten almayacaksanız ..almaya giderken tayt veya elbise vb. birşeyle gidin genelde o tarz kombinlerle kullanıldığı için nasıl durduğunu daha net görürsünüz

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...