14 Aralık 2012 Cuma

ŞİRİNLERİN EVİNİ MAİNİLİ.COM'DA BULDUM !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Bu hafta içinde size Mainili fantasy art&Desing 'in muhteşem saatlerinden bahsetmiştim bknzzz :) Vee Mainili'nin yaratıcısı sevgili Neşe hanımda yazımı okuyarak hem size hem bana bir süpriz yaparak mainili.com dan yapacağınız alışverişlerde ELIDAA kupon koduyla bizlere %20 hediye etmişti.

Bende kendi adımla yararlandığım bu indirimden o muhteşem saatlerden aldım :) İnanın aldım ve daha 24 saat dolmadan kolumdaydı :) Sizler için bir kere daha canlı kanlı bir post hazırlamak istedim bu alışveriş sonucunda sizleri fotograflarla baş başa bırakıyorum :)








Paketin içinden çıkan kitap ayraçları içinde çok teşekkür ederim ;)



6 yorum:

  1. ayy şirinler hastası olarak ben saatine ba-yıl-dım

    <3

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi saat, çok şirin :)
    güle güle kullan :)

    paylasacaklarimvar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. nasil güzel bir saattir o, ba yil dim.
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...