1 Aralık 2012 Cumartesi

SÜRPRİZ HEDİYE ÇEKİLİŞİ ZAMANI GELDİ !

Herkese mutlu haftasonlarııııı ;)



Farkettim ki ne zamandır bir hediyeleşme organizasyonu düzenlemiyorum.Önümüzün yılbaşı olmasından dolayı ve 23.11.2012 tarihinde blogumun 1.yaşına girmesinin de bahanesiyle ''ben sevindim sizlerde sevinin aa dostlar'' diyerek bir hediyeleşme etkinliği düzenlemeye karar verdim.

Ben hediyeleşmeyi,hediye almak kadar vermeyi de fazlasıyla seven bir vatandaş olarak hediyemin sürpriz olmasını istedim bu senede.

Esrarengiz bir hediye,meraklı takipçiler ve sonunda sevinen biri beni de fazlasıyla mutlu edecek emin olabilirsiniz.

Aslında pek bir şart,kural koymak istemiyorum ama adil bir ortam sağlamak amacıyla ufak tefek detaylarında atlamayalım :)

-Öncelikle blogumu takip etmeniz, 


-Sonra blogumun facebook sayfasını beğenmeniz ,


-Bu postun altına yeni yıl ve süprizlerle ilgili kısa bir not yazarak yorum yapmanız ( başka bir postun altına yazılan yorumlar kabul edilmeyecektir )


-En önemlisi yorumunuza mail adresinizi mutlaka eklemeniz ( mailsiz yorumlar geçersiz sayılacaktır,üzgünüm) 


*Bütün bunları yaptıktan sonra yılbaşı akşamı eğlenip,çoşup,kudurup,ertesi gün fosur fosur uyumak sizin asli göreviniz olsun :)

*Yılbaşı gecesi saatler 00:00 ı gösterdiğinde çekiliş bitmiş olacak ve o hafta içerisinde şanslı talihli belirlenip duyurulacak.

*Geçen sene çekiliş bitip kazanan belirlendiği halde hala katılım yorumu gönderenler oluyordu,bunu engellemek için postu detaylı okumanızı tavsiye ediyorum :)


01.12.2012-31.12.2012 00:00 da son bulacak olan süpriz hediye çekilişinde herkese bol şanslar ;)



19 yorum:

  1. Merhaba bloğunun ve face sayfasının takipçisiyim.Facede Emine Kılıç adıyla beğenmiştim.
    Yeni yıldan çok şey beklemiyorum kötü süprizler olmasın yeter.Yılbaşı hediyelerini şimdiden seçmeye başladım ailemi ve arkadaşlarımı mutlu ederken gülümsetecek süprizlerde olsun istiyorum.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. blogu takip ediyorum ve facebook da irem ozker adı ile beğenmiştim..
    Yılbaşı yılın en sevdiğim zamanlarından biri, alınan-verilen hediyeler, ağaçlar, süsler ve yağarsa kar süper olur.. Tabi ailemden aldığım sürpriz hediyeler de işin zevkli yanlarından..
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)izleyicinim
    facebook sayfanı beğendim www.facebook.com/gozde.donmez.7

    2013 yılının herkes için güzelliklerle dolu bir yıl olmasını diliyorum:)
    g_o_z_d_e_gs_91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. https://www.facebook.com/arwenfiliz/posts/373261072765869
    https://twitter.com/arwenfiliz/status/275237510928543744
    şu an için yeni yıldan beklentim iyi bir kariyer :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba izliyorum bloğunuzu
    facebook sayfanızda beğenim var
    https://www.facebook.com/profile.php?id=731717590
    yılbaşı demek yeni umutlara gebe yepyeni günler demek umut demek beklenti demek hediye demek sevinç demek kısacası her yeni olan şey gibi güzel demek bence..Şimdiden herkesin yeni yıldan beklentilerinin gerçekleşmesini diliyorum..
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. canımmmmmm 2013 ask huzur sans sevgı ve mutluluk getırsın dıyorum :)) face kullanmıyorum ancak blogunun takıpcısıyım :)) maıl adresım kelebegingozunden@gmail.com :))) hıcbır zaman kazanamayan bana gelsın bu hedıye olmaz mı :))

    YanıtlaSil
  7. selam izleyicin oldum face sayfasını beğendim kampanyayı face sayfamda duyurdum https://www.facebook.com/fer ide.ismailoglu/posts/563393237020155/feride.ismailoglu yeni yılda ilk önce sağlık huzur mutluluk ve para beklentilerim var herkesin dilekleri yerine gelir temennisiyle .... feride ismailoğlu feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu begeniyorum ve facebookta begeni yaptim.yeni yiliniz mutluluk huzur saglik ve hediye getirsin :) .
    Adres: seker_irmak88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Mrb Elidacım
    Takipçinim biliyorsun

    Şuan facebook kullanmıyorum.

    Yeni yılda kariyerim konusunda bir şeyler istiyorum.
    Bir de bir sürüü kupa istiyorum:) Renk renk..

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. blogunuzun izleyicisiyim. facebooktan da beğenimi yaptım.
    Bir yaş daha yaşlansak da yeni yılı seviyorum. yeni yıl umarım bana istediğim mesleği getirerek bir sürpriz yapar:)
    tugbakaraca90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Harika! Ne yalan söyliyim yılbaşı için hiç kimseden bugüne kadar hediye almadım. Hele böyle süpriz olması ayrıca mutlu eder şahsen :) inşaallah kazanırım. izleyicin oldum fun sayfanıda beğendim.
    mailim: seymakayapali@hotmail.com
    şeyma ölmezç

    YanıtlaSil
  12. Selamlar sansbizimleolsun olarak takipcinim.
    Facebook sayfani sansbizimle olarak begendim.
    Yeni yilda gecen yil ne kadar kotu gecmis olursa olsun insanin ici
    umut dolar, herseyi yenebilecegini hisseder. Hediyeler de en onemli moral
    kaynaklarindandir, umarim bu supriz hediye de gittigi kisiye yeni umutlar verir :)
    sansbizimleolsunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. bu seneki ilk blog çekilişim.hayırlı olsun sana da bana da :)face de "seramira" olarak sayfanı beğendim. blogunu zaten takip ediyorum hatta ana sayfamda allıklarınla ilgili postunu görünce çekilişini farkettim. yeni yılda kısmetse oğlumla tombala oynamak istiyorum.okula başladı ilk tombalasını oynasın hırslarını yensin paşam :) mail adresim "m.serapunal@hotmail.com" en çok kendime bol bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. slm;izleyicinizim .şartlar tamamdır facebok sayfasını begendim ve kampanyanızı facemde duyurdum linkim;https://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921?ref=tn_tnmn
    zeynepustun3442@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. slm;izleyicinizim.şanslı olmayı umuyorum hediyelerinize bayıldım kampanyanızı facebook profilimde duyurdum linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. şartlar tamam
    çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    https://www.facebook.com/ozlemelmcgl
    sürprizin ne olduğunu çok merak ettim, umarım 2013 herkes için güzel bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  17. slm.izleyicinim sayfayı beğendim çekilişi paylaştım

    http://www.facebook.com/suzan.dogan.754/posts/572997369380281

    sevgilerimle.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba:)
    Zaten izleyicinim.
    Face sayfanı Asuman Asu olarak daha önceden beğenmiştim, Twitter da da AsumanAyse olarak takipçinim.
    2013 den beklentim sağlık ve iş:)
    Sevgiler, Mutlu Seneler:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...