6 Aralık 2012 Perşembe

VANİLYA CLUB ARALIK AYI KUTUSU !

Herkese merhabalar
2012in son vanilya club kutusunu eminim sizde benim gibi sabırsızlıkla bekliyordunuz.Hatta piyasada bir çok yılbaşı konseptli ürün olmasından dolayı kesin süper bir kutu gelecek diyede kendimi  kandırmışım ki baya hayal kırıklığına uğradım :)

 Bu konuda hayıflanmak istemiyorum çünkü bu kutuya sahip olmak veya olmamak yine bizim elimizde zorla tutmuyorlar sonuçta ama ilk defa bir kutuda bu kadar mutsuz oldum çünkü bildiğiniz tester kutusu geldi ....neyse fazla uzatmadan görsellerler sizi başbaşa bırakıyorum

Vanilya kutu dış ambalaj olarak yenilenmiş ve kutu ebatı olarak küçültülmüş ...



Yanlış hatırlamıyorsam bu marka eczanelerde satılan mineral içerikli bir markaymış...2 adet fondöten testeri göndermişler ve yanında da 40 tl indirim çeki .... ( orjinal boyu 136 tl miş )


Fondoteni denedim ama resimleri bulamadım niyeyse :S benim cildim yağlıdır ama inanılmaz kuru bir yapısı var sürdükten sonra parmağımın ucunda bile dondu ve gerginlik hissi verdi ...rengi ise bana göre fazlasıyla turuncu 


2 adet 100 tl ye 10 tl indirim çeki ...bu markanın ürünleri genel olarak güzel scrub ve kuru yağı özellikle başarılı ama çokta yana yakıla aradığım şeyler değil 

Piyasada ki deodorantların kimyasallarından dolayı kanser riskini arttırdığını söyleyen bir markanın ...deodorant mendili ...ilginç bir ürün olmuş özellikle çantada taşıma k için ideal olabilir değer gerçekten etkili ve koruyucuysa tercih edilebilir...


Kenzo krem parfüm testerı 


Boyalı saçlar için şampuan ve bakım kremi ....idda ettiklerine göre ilk kullanımda parlaklık veriyormuş merak ettim en kısa sürede kullanacağım ....



Yine nuxe markasının el-tırnak kremiyle ...makyaj temizleme jeli ..eminim iyi ürünlerdir ..kokulu ürünler sevmiyorsanız tavsiye etmem çünkü buram buram kokuyorlar ...ama seviyorsanız müthiş kokuyorlar 


evettt bu aylıkta bu kadar sizce de biraz tester kutusu gibi olmamış mı ?  ....Artık bi daha ki seneye görüşmek dileğiyle diyeyim ..;)see u 


HATIRLATMA : SÜPRİZ ÇEKİLİŞ İÇİN GÜNLER SU GİBİ AKIP GEÇERKEN HALA KATILMAMIŞ OLANLAR İÇİN TIKI TIKI TIK ;) 


8 yorum:

  1. evet içindekiler küçük bende luxybox a aboneydim ama iptal ettiler kutu aboneliklerini bende bir daha hiçbirine olmadım ama her ay hediye gibi geliyor insana güzel yani güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım ;) Normalde 1 tanede olsa tam boy bir ürün veya çok ilginç bir şeyler bu açığı kapatıyordu ama bu seferkiler gerçekten tatmin edici olmamış bence ...luxyboxu çok görüp duyuyordum bloglardan iptal etmeleri ilginç olmuş valla

      Sil
  2. Yılbaşı için özenli olmalıydılar bence. Olsun kötünün kötüsü de var sadece hediye çekleriyle boşta gelebilirdi. :)
    İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım ;)Valla haklısın ama öyle gelseydi eminim isyan çıkardı :)))) Geçmiş zamanlarda kutu baya dolu olduğu halde bu konudan vanilya cluba bizzat dert yanan oldu ..insan memnun etmek zor valla :)

      Sil
  3. Her zaman kutularda farklılık oluyor nedense bende de bir tane fondöten çıktı:) http://blogumabandim.blogspot.com/2012/12/vanilya-club-aralk-kutusu.html#more

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bazen böyle farklılıklar olabiliyor sanırım ama diğer aylarda kutusundan eksik ürün çıktığı için vanilya clubtan isteyenler olmuştu,sizde ekstra bir ürün yoksa belki unutulmuştur fondöten

      Sil
  4. okadar ücrete bu kadar ürün yetersiz kalmış bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay öyle olmuş ne yazık ki :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...